Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Usługa Max, co z wykupionym pakietem HBO/Max

ROZWIĄZANE

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 411
  • 1698
  • 4

Usługa Max, co z wykupionym pakietem HBO/Max

Taka odpowiedź mogła się znaleźć zamiast tego pomidora.

Dzięki takiej informacji teraz wiadomo, że na razie będzie tylko Standard i że może kiedyś się zmieni.


Zespół Nasz Orange
  • 3096
  • 12352
  • 66

Usługa Max, co z wykupionym pakietem HBO/Max

To dobrze, że dla Ciebie jest to teraz jaśniejsze 👍


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 411
  • 1698
  • 4

Usługa Max, co z wykupionym pakietem HBO/Max

Tu już nie chodzi o mnie bo ja nie zadałem pytania o pakiet Premium w Max tylko @Anonim 

Jeśli jest możliwość nie bawienia się w pomidora to osoby oczekują w miarę jakiś odpowiedzi, że uzyskają oczywiście tak żeby nie ujawniać tajemnic handlowych operatora, ale, żeby klienta zadowoliły w jakimś stopniu te odpowiedzi.


Zespół Nasz Orange
  • 3096
  • 12352
  • 66

Usługa Max, co z wykupionym pakietem HBO/Max

Pytanie było o przyszłość, a o tej nie mogę rozmawiać. Stąd pomidor. To co napisałem później, to zapewne @Anonim dobrze wie.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 411
  • 1698
  • 4

Usługa Max, co z wykupionym pakietem HBO/Max

Ja to mogłem zrozumieć też tak czy zaraz po 11 czerwca będzie taka możliwość a jakby nie patrzeć to jest przyszłość nie daleka bo mamy 4 czerwca dopiero 😁

Teraz wiadomo jak będzie.

Anonim

Nie dotyczy

Usługa Max, co z wykupionym pakietem HBO/Max

Czyli na razie będziecie proponować wykastrowaną usługę streamingową.

😀 

Nie ciekawe wyróżnienie na tle konkurencji.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 288
  • 829
  • 2

Usługa Max, co z wykupionym pakietem HBO/Max

Panie Wojciechu!

Czy w Orange skorzystacie z porozumieniem ze stron Orange - TVN WB Discovery i tym samym wprowadzicie dla abonentów Opcję Max Premium ?

A przecież przypominam że Max rusza już za tydzień.


Zespół Nasz Orange
  • 3096
  • 12352
  • 66

Usługa Max, co z wykupionym pakietem HBO/Max

@nnsq9053W9, napisałem o tym już wyżej, ale napiszę jeszcze raz: Obecnie obowiązuje to, co przychodzi w korespondencji od nas. Czyli dla Klientów Orange posiadających pakiet HBO, z dostępem do HBO MAX, będzie pakiet MAX w wersji Standard. Tak też będzie na czas premiery MAX w Polsce w Orange Polska. Na temat późniejszej przyszłości nic nie mogę napisać.

Anonim

Nie dotyczy

Usługa Max, co z wykupionym pakietem HBO/Max


@Wojciechnapisał(-a)

Obecna jest dostępny tylko pakiet Standard.

Czy kiedyś będzie możliwość zmiany na Premium? Takiej informacji nie mogę udzielić. Polecam lajkować odpowiedni pomysł.



- czy jest jakaś "gwarancja", że operator nie naliczy jednak kary po 6 miesiącach, roku ?

- nie żądanie zwrotu ulg a kara to jest tożsame według operatora?

- rezygnacja oznacza utratę nr telefonu komórkowego i nie można zostawić usługi telekomunikacyjnej i internetu wraz z wcześniej posiadanym sprzętem ?

Jest możliwość na to podpisać nową umowę?

 

@Wojciech 


Zespół Nasz Orange
  • 3096
  • 12352
  • 66

Usługa Max, co z wykupionym pakietem HBO/Max


- czy jest jakaś "gwarancja", że operator nie naliczy jednak kary po 6 miesiącach, roku ?

Gwarancji to nie ma i w ramach NATO. Jednak odchodząc od żartów: Zachowaj sobie wiadomość, którą otrzymałeś, dotyczącą braku naliczenia opłaty. Nie mam wgląd co posiadasz. Mam jednak informacje następujące:

Klienci posiadający pakiet Orange Love Extra lub Orange Love Premium:

- uprawnieni są do rezygnacji z brakiem naliczenia kary z całego pakietu,

- zrezygnować można najpóźniej do 30 czerwca 2024 r.,

- rezygnacja następuje z datą bieżącą, nie wcześniej niż 11 czerwca 2024 r.,

- Doradcy w systemie od razu widzą informację o takich Klienta i mogą potwierdzić, że rezygnacja bez kary. Można to np. zrobić na czacie, a ten sobie potem zachować.

 

Klienci posiadający pakiet HBO z umową na czas określony:

- uprawnieni są do rezygnacji z brakiem naliczenia kary tylko za pakiet HBO

- zrezygnować można najpóźniej do 30 czerwca 2024 r.,

- rezygnacja następuje z datą bieżącą, nie wcześniej niż 11 czerwca 2024 r.,

- Doradcy w systemie od razu widzą informację o takich Klienta i mogą potwierdzić, że rezygnacja bez kary. Można to np. zrobić na czacie, a ten sobie potem zachować.

 

Klienci posiadający pakiet HBO z umową na czas nieokreślony:

- brak kary za rozwiązanie umowy,

- dezaktywacja do 3 dni od zlecenia wyłączenia,

- Doradcy w systemie od razu widzą informację o takich Klienta i mogą potwierdzić, że rezygnacja bez kary. Można to np. zrobić na czacie, a ten sobie potem zachować.

 

- nie żądanie zwrotu ulg a kara to jest tożsame według operatora?

Generalnie tak. Oczywiście brak zwrotu kary/ulg dotyczy tylko kwoty napisanej w umowie. Jak nie zwrócisz sprzętu, to kara zostanie naliczona. Raty za sprzęt są dalej naliczane, zgodnie z harmonogramem.

 

- rezygnacja oznacza utratę nr telefonu komórkowego i nie można zostawić usługi telekomunikacyjnej i internetu wraz z wcześniej posiadanym sprzętem ? Jest możliwość na to podpisać nową umowę?

W pakiecie Orange Love wszystkie usługi w ramach tego pakietu są dezaktywowane. Nie można na nie podpisać nowej umowy. Także sprzęty dzierżawione będą do zwrotu. Do 30 dni od dezaktywacji możesz przenieść numer komórkowy do innego operatora, a potem wrócić z nim do Orange. Przykładowo podpisać umowę z przeniesieniem numeru.