Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Stowarzyszenie nękanych przez System Orange.


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 5
  • 4
  • 0

Stowarzyszenie nękanych przez System Orange.

< Wątek przeniesiony z pomysłów - moderator Rafał>

Witam bezpodstawne nękanie swoich klientów przez firmę Orange to norma (mają to w swoim pakiecie!). Przekonałem się o tym  parę razy. Wszystko było ok. przez kilkanaście lat dopóki nie podpisałem niedawno  umowy na pakiet usług: tel. Stacjonarny + 4 tel. komórkowe + Internet + tv. Wtedy zaczęło się nękanie : co miesiąc, a trwa to już 4 miesiące, wyłączają mi usługę telewizyjną, robią to  z premedytacją, wcześniej nie informując.   Każą szybko oddać cały sprzęt. Zawożę trzykrotnie  ten sprzęt do ich salonu, a tam dostaję odp. że to norma 2 klientów na 100 ma ten problem - bo niby to wada systemu. Żeby było zabawnie to na nowo  trzeba podpisać  wszystkie umowy, skonfigurować nowy ruter i tuner. Robiłem to trzykrotnie i dalej już straciłem cierpliwość i nerwy. Żeby było zabawnie to nie potrafią odpowiedzieć co było przyczyną wyłączenia usługi. Pierwszy raz wyłączyli usługę  we wrześniu  bo w ciągu 30 dni nie podłączyłem sprzętu TV. Drugi raz w październiku  bo niby technik nie zastał mnie w domu. ( tego  ich technika nigdy nie zamawiałem) Trzeci raz w listopadzie  sami insynuują ,że niby  zrezygnowałem z Telewizji? Co jest wymyślanie, gdyż takowej rezygnacji nie posiadają, a trzeba ją uczynić na piśmie. Płaciłem zawsze w terminie  i nigdy przez kilkanaście lat nie miałem zaległości a tu ” taka wdzięczność”. Sam nie wiem co dalej zrobić? Wszystko oprócz tej feralnej telewizji dobrze działa, nawet reklamację przyjmują przepraszają, a po miesiącu jest to samo ! Pani przyjmująca reklamację poleciła mi czwarty raz oddać sprzęt i cierpliwie czekać…  Co byście uczynili na moim miejscu? Chyba założę” Stowarzyszenie Nękanych przez System Orange” …

 

8 ODPOW. 8

Poziom 40, Guru *****
  • 31005
  • 26082
  • 1317

Stowarzyszenie nękanych przez System Orange.

Pomysł bez sensu. Oczekujesz ze orange zrobi takie stowarzyszenie? Jak oczekujesz pomocy lub rady, napisz normalny wątek.


Poziom 22, Pasjonat
  • 331
  • 404
  • 12

Stowarzyszenie nękanych przez System Orange.

Piotrze, co jest "nienormalnego" w tym wątku?

 

Tekst o "stowarzyszeniu nękanych" to po prostu wyraz frustracji. Której - w opisanej sytuacji - naprawdę trudno się dziwić.

 

Trudno mi tez uwierzyć, że problem powtarza się regularnie, co miesiąc - a Orange nic z tym nie może zrobić.


Poziom 21, Pasjonat
  • 1067
  • 1646
  • 7

Stowarzyszenie nękanych przez System Orange.

Frustracja owszem, ale żeby kolegę zrozumieć a nawet ew. pomóc to powinien pisać tak, by go zrozumieć. Opisane perypetie to na pewno nie jest "nękanie"...


Poziom 22, Pasjonat
  • 331
  • 404
  • 12

Stowarzyszenie nękanych przez System Orange.

Co niezrozumiałego jest w opisanej historii? Fakt, że opisanej nieco chaotycznie, ale bez przesady: historia jest zrozumiała i (nie da się ukryć) nieco kuriozalna.

 

A czy to jest nękanie - to kwestia interpretacji. Ja chyba bym się zgodził z autorem wątku. CO MIESIĄC, przez 4 kolejne miesiące, ta sama szopka - konieczność oddawania sprzętu, podpisywania nowej umowy… Tak, moim zdaniem to wyczerpuje definicje "nękania". Jak sobie pomyślę, ile czasu się na coś takiego traci (CO MIESIĄC!) tylko dlatego, że dostawca ma B-6 w systemie, to mnie nerwy biorą i podziwiam cierpliwość autora. Ja bym chyba wybuchł już po drugim razie.


Poziom 40, Guru *****
  • 31005
  • 26082
  • 1317

Stowarzyszenie nękanych przez System Orange.

Wątek był w pomysłach. Dlatego był niezrozumiały jaki pomysł miało wdrożyć Orange.

Poziom 22, Pasjonat
  • 331
  • 404
  • 12

Stowarzyszenie nękanych przez System Orange.

A, OK, nie to miejsce - rozumiem. Ale już jest przeniesiony, tak?


Poziom 40, Guru *****
  • 31005
  • 26082
  • 1317

Stowarzyszenie nękanych przez System Orange.

Tak.

Poziom 21, Pasjonat
  • 1067
  • 1646
  • 7

Stowarzyszenie nękanych przez System Orange.


@Janhalbnapisał(-a)

 

A czy to jest nękanie - to kwestia interpretacji. Ja chyba bym się zgodził z autorem wątku. CO MIESIĄC, przez 4 kolejne miesiące, ta sama szopka - konieczność oddawania sprzętu, podpisywania nowej umowy… Tak, moim zdaniem to wyczerpuje definicje "nękania"...


Dla mnie to jest błąd systemu, ew. bajzel i błędne procedury ale nie nękanie 😉