- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przy aktywacji tv potrzebuje nr klienta ale nigdzie nie mogę go znaleźć a jesli już jest to wpisuje i wyskakuje że błędny nr. Co zrobić ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprawdź na umowie lub napisz na chacie do BOK https://www.orange.pl/esupport_b2c_contact_client.phtml
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprawdź na umowie lub napisz na chacie do BOK https://www.orange.pl/esupport_b2c_contact_client.phtml
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze smart TV
@mariola2223 napisał:
Przy aktywacji tv potrzebuje nr klienta ale nigdzie nie mogę go znaleźć a jesli już jest to wpisuje i wyskakuje że błędny nr. Co zrobić ?
Aktywacja, rejestracja, pierwsze uruchomienie (po otrzymaniu dekodera) czy uruchomienie (po resecie dekodera do ustawień fabr.) /zwał jak zwał /... raczej niewiele ma wspólnego z usługą oferowaną przez producenta telewizora - powszechnie określaną jako Smart TV (w jej ramach można np. na odbiorniku telewizyjnym zainstalować dodatkowe aplikacje i często do nich konieczny jest dostęp autoryzowany ).
Zakładamy jednak, że chodziło o... to pierwsze .
I dlatego...