25-02-2018
19:04
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
25-02-2018
19:04
Problem z weryfikacją uprawnień
Witam,
Od ponad roku posiadam pakiet telewizja + internet.
W dniu 25.02.2018 telewizja poprosiła o aktywację usługi TV.
Niestety podanie kodu klienta oraz kodu poufnego nie działa, pokazuje się komunikat z błędnymi danymi (w ogóle dlaczego tylko 2 kody? może dla bezpieczeństwa lepiej 3 kod?).
Na kanale 1 telewizja nic nie odbiera, a na kanale 998 otrzymuję komunikat "Wystąpił problem z weryfikacją uprawnień".
Macie problem z usługą, czy ja mam problem z danymi?
Etykiety:
1 ODPOWIEDŹ 1
25-02-2018
19:04
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś