- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online
Możesz dokłądniej opisać ten proces rejestracji. wpisujesz nr uslugi tv, fragmenty pesel i mail ?
jaki mail nie wypróbuje to dostaje inf - wystąpił nieioczekiwany błąd
nie ma nie ma nie ma większego gówna niż temat C+ dla abonentów Orange, to jest kpina w żywe oczy od lat
Miałem wczesniej konto na ncplusgo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online
@limanka333 na czat Orange ci pomogą 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online
@limanka333 tak jak pisze @Anonim oderz do BOK. Sproro osób ma z tym problem ale bez zgłoszenia tego dalej nic nie wyczarujesz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online
@figo5589 pisałem już o tym...wchodzisz na strone canal+online, logowanie dla klijentow orange, wpisujesz nr usługi orange tv , fragmenty pesel, email i ustalasz hasło, potem na emailu potwierdzasz konto i juz. Usługa działa od 31.03 👍ja mam na 2 smart tv
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online
Miałem taką samą sytuację. Musisz założyć konto na innym mejlu. Ten który był wykorzystywany w nc+ go nie działa.
- « Poprzedni
- Następny »