Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od ‎14-12-2021
‎21-05-2022
figo5589
Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
Punkty: 2524
14
39
0
0
offline
ostatnia aktywność: 21-05-2022 18:35

Osiągnięcia

Święta 2021

1 temat

10 odpowiedzi

25 like

1 like

1 odpowiedź

Pierwsze lądowanie

Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online

Sprawa załatwiona. Wcześniej otrzymałem dzięki konsultantowi możliwość dostępu do NC+ Go, a dzisiaj zarejestrowałem się w Canal+ OnlinePojawiła się możliwość rejestracji w usłudze Canal+ Online dla klientów Orange IPTV.Wystarczy wejść na stronę i wpisać sw [...]

Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online

@Henryk12 Dziwna sprawa bo na infolinii oraz na czacie dostałem z dwóch różnych źródeł informacje, że przysługuje mi taki dostęp.Z jednego źródła otrzymałem informację, że taki dostęp przysługuje mi w standardzie w pakiecie Prestige, a z drugiego źródła że [...]

Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online

@slav72 chyba jednak nie do końca bo po dwóch różnych kontaktach z Orange dwa różne źródła mnie poinformowały, że taki dostęp mi przysługuje, ale nie są w stanie stwierdzić na czym polega problem i czy jest on po stronie Canal+ czy Orange.

Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online

Sprawa załatwiona. Wcześniej otrzymałem dzięki konsultantowi możliwość dostępu do NC+ Go, a dzisiaj zarejestrowałem się w Canal+ OnlinePojawiła się możliwość rejestracji w usłudze Canal+ Online dla klientów Orange IPTV.Wystarczy wejść na stronę i wpisać sw [...]

Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online

@Henryk12 Dziwna sprawa bo na infolinii oraz na czacie dostałem z dwóch różnych źródeł informacje, że przysługuje mi taki dostęp.Z jednego źródła otrzymałem informację, że taki dostęp przysługuje mi w standardzie w pakiecie Prestige, a z drugiego źródła że [...]

Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online

@slav72 chyba jednak nie do końca bo po dwóch różnych kontaktach z Orange dwa różne źródła mnie poinformowały, że taki dostęp mi przysługuje, ale nie są w stanie stwierdzić na czym polega problem i czy jest on po stronie Canal+ czy Orange.