Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 299
  • 583
  • 1

Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online

Ale to jest tylko dla usługa satelitarna, w kablówka tego nie ma, więc zależy jaką masz ofertę i jak satelitarna od Canal+ to powinno to działać ten Canal+ Online jak opisałem wcześniej.

I  masz to na umowa to możesz to reklamować , nie dawno ta umowa dajmy podpisałeś, bo jak na umowa nie masz  też, to te dane do logowania tam nie otrzymasz i z tego wynika tych danych nie otrzymałeś wcale. Może nie podałeś swojego e-maila lub numeru telefonu komórkowego? I temu nie otrzymałeś. Ja dajmy do HBO nie dostałem, bo HBO nie mam na pakiecie i w umowa. Może nie masz w pakiecie, na umowa paczki Canal+ i bez tego jest i temu nie będziesz miał dostępu do Canal+Online, masz może pewnie na same HBO z tym pakietem i tylko na to dostałeś. Nie wiem musisz dzwonić pytać, pisać i czy ci przysługuje. Masz Canal+ Prestige w umowa na satelita to powinieneś te dane do logowania otrzymać tak jak ja, a jak nie masz i nie otrzymałeś tych danych widocznie nie masz na umowa i ci nie przysługuje. I temu dostałeś na same HBO i do HBO tylko.

I gdzie te dane do logowania do HBO dostałeś na jaką stronę, witrynę? Do HBO GO, czy gdzieś indziej podaj szczegółowiej jak możesz.

Bo HBO jest też razem dla tych co to mają to razem w pakiet, umowa w Canal+Online tam razem w jednym. Podobnie jest z Filmbox, Cinemax i innymi dodatkowymi pakietami. Po prostu włączają tam co kto ma w danej ofercie abonamentowej na satelicie w Canal+ lub Orange, usługa satelitarna z pakietami nc+(Canal+).


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 14
  • 39
  • 0

Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online

@Henryk12 Mam Orange Love świadczoną po światłowodzie razem z telewizją tak zwane IPTV z Orange Love Premium oraz najbogatszym dostępnym pakietem Canal+ Prestige oraz HBO.

Umowa przedłużeniowa zawarta parę tygodni temu. Dane wszystkie podane na fizycznej umowie z Canal+ również są moje dane zarówno e-mail jak i numer telefonu.

Do HBO dostałem login smsem tego samego dnia, chodzi oczywiście o HBO GO gdzie jest konkretna opcja rejestracji tym loginem dla użytkowników Orange.

Z Canal+ nie otrzymałem ani maila ani smsa. Oferta Canal+ została aktywowana od razu ponieważ w moim pakiecie telewizyjnym wszystkie kanały już dawno się pojawiły.



Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29508
  • 271

Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online

@figo5589  kolega @Henryk12  ma tv w technologii sat, inaczej jest z Tobą, Ty masz w technologii IPTV więc tu tkwi problem, niestety.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 14
  • 39
  • 0

Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online

@slav72 chyba jednak nie do końca bo po dwóch różnych kontaktach z Orange dwa różne źródła mnie poinformowały, że taki dostęp mi przysługuje, ale nie są w stanie stwierdzić na czym polega problem i czy jest on po stronie Canal+ czy Orange.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 299
  • 583
  • 1

Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online

Musisz mieć technologia satelitarna tv z Canal+ od Orange, wtedy otrzymasz razem Canal+ Online, podobnie jakbyś brał w samym Canal+ na abonament tv sat. też to otrzymujesz,

a  w usługa kablowa IPTV Orange nie ma wcale czegoś takiego i Canal+Online, ale masz za to HBO GO dodawany, ja natomiast nie mam tego..........

Widzisz i na światłowodzie możesz se dokupić samodzielnie oddzielnie ten Canal+ Online jak masz ochota na komputer lub tv tam na tej stronie Canal+ Online, załóż se tam konto i też ci powinno działać tylko nie ma wtedy tego w promocja dodawanego i trzeba oddzielnie za to płacić jak za oddzielną usługę tv.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 14
  • 39
  • 0

Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online

@Henryk12 Dziwna sprawa bo na infolinii oraz na czacie dostałem z dwóch różnych źródeł informacje, że przysługuje mi taki dostęp.

Z jednego źródła otrzymałem informację, że taki dostęp przysługuje mi w standardzie w pakiecie Prestige, a z drugiego źródła że przysługuje mi darmowy dostęp do nc+go a z racji obecnego przejścia Canal+ na nowy portal Canal+ Online otrzymam dostęp do niego. Widocznie nie jest to związane z usługą satelitarną a z wykupionym pakietem.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29508
  • 271

Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online

@figo5589  no właśnie skoro mówią że taki dostęp Ci przysługuje, dlaczego nie potrafią wyjaśnić skąd błędy i jednakowy brak w dostępie do usługi. Wychodzi na to że "gdzieś dzwonią, tylko nie wiadomo w jakim kościele"... Cały czas mi się wydaje że wszystko rozbija się o brak porozumienia "u góry" między Orange i Canal+.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 299
  • 583
  • 1

Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online

mi nie działa od tygodnia kanał 29 i CANAL+4K ULTRA HD, chodź mam na nowa umowa i nie włączają na 4K ULTRABOX+ nie wiem czemu i nie ma, brak uprawnienia, kanał niedostępny, a rachunek za to mi bije za grudzień, bo jest to dodatkowo płatne i nie działa czemuś, nie mogą, nie umieją włączyć mi go, czy co w czym przyczyna leży nie wiem, Canal+ im blokuje nie wiadomo co jest, nie wiem czy na święta uruchomią w ogóle zgłaszam, reklamuje cały czas.........

Chyba załączenie prawidłowo uprawnienia i wysłanie na satelita trwa kilka minut do 2 godzin, a tu tydzień czekam i nie ma komu tego zrobić reklamacje tylko idą, sprzęt cały wymieniać musiałem i dalej nie działa, czemu? I jak każdy kanał tak załączali po tygodniu,  to miesiąc czasu tylko 4  kanały by włączyli.......i nikt mi nie potrafi wyjaśnić co się tam dzieje i czemu to nie działa. I nikt nie daje te uprawnienia dalej. Nie wiem......i czemu nie załączyli tego od razu automatycznie co było na umowa tylko teraz upominaj o swoje pisz, dzwoń reklamuj i łaskę robią, że włączą w ogóle, bo nie działa  i to co jest na umowa i za co płaci dodatkowo. Ktoś mi może wyjaśni w ta kwestia? I co się dzieje z tym Canal+4K ULTRA HD i że nie działa? I czemu mi go nie włączają cały czas od tygodnia ponad.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 14
  • 39
  • 0

Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online

Sprawa załatwiona. Wcześniej otrzymałem dzięki konsultantowi możliwość dostępu do NC+ Go, a dzisiaj zarejestrowałem się w Canal+ Online

Pojawiła się możliwość rejestracji w usłudze Canal+ Online dla klientów Orange IPTV.

Wystarczy wejść na stronę i wpisać swoje dane usługi TV z Orange, wszystko śmiga.

https://logowanie.pl.canalplus.com/rejestracja/partnerzy?p=ORANGE&t=ORANGE

Mój Pakiet Orange Love Prestige + pakiet Canal+ w IPTV

Jeśli występuje błąd rejestracji spróbujcie inny adres mailowy.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 299
  • 583
  • 1

Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online

@figo5589 

Tak, ale na odwrót tak nie ma, że klienci DTH Orange z Canal+ mogą korzystać z Orange GO,

miałem kiedyś tam konto w Orange GO działało, jeszcze z samej stara usługa DTH Orange na starych zasadach, zanim zostałem przeniesiony do Canal+ to teraz zblokowali całkowicie i nie mogę zalogować wcale swoim ID usługa satelitarna (pozostał mi obecnie ten sam co miałem kiedyś) i kodem poufnym (pozostał obecnie mi ten sam co miałem kiedyś) , wywala jakiś błąd............i pisze:

podałeś niepoprawny login lub hasło i nie da zalogować na swoje konto  w tym Orange GO i oglądać to co mam w swoja obecna oferta satelitarna obecnie dajmy w DTH Orange z Canal+ lub to co miałem wcześniej nawet, nie da się nawet zalogować w tym Orange GO.
Tam chyba wszystko poprawy jest w tym Orange GO, bo nic nie działa i nie da zalogować nawet klientom Orange. Nawet na Android TV nie ma tej aplikacji i tylko to na same telefony i smartfony od 10 lat.