Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29466
  • 270

Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online


@NN368napisał(-a)

Cześć,

Jak masz TV po kablu to w pakiecie od Canal+ masz dostęp do aplikacji nc+go. Tutaj masz opisane https://www.orange.pl/telewizja/canalplus


Jeszcze raz powtarzam że usługa nc+GO jest w trakcie wygaszania (nie będzie dostępna), a jej miejsce docelowo zajmie usługa Canal+Online.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 14
  • 39
  • 0

Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online

@Arti_Kn_Pl  dzięki za odpowiedź!

Takie dane niestety do mnie nie dotarły. Otrzymałem je wyłącznie od HBO smsem oraz mam możliwość sprawdzenia specjalnego loginu na stronie Mój Orange.

Z Canal+ brak informacji w Mój Orange i zero informacji sms.

Co można dalej z tym zrobić?


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 14
  • 39
  • 0

Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online

@slav72 

Główny temat do dostęp do Canal+ Online i na nim mi zależy.

nc+go chciałem założyć dodatkowo w celu (być może) przepięcia w późniejszym czasie na Canal+ Online w przypadku braku możliwości rejestracji dla klientów Orange. Takie małe obejście chociaż jak widać w tym przypadku również nieskuteczne.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29466
  • 270

Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online

@figo5589  spróbuj jeszcze raz zalogować/zarejestrować się tu Logowanie | CANAL+ online (canalplus.com) i ponowić wysłanie linku aktywacyjnego (sprawdź również w spamie poczty).


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 14
  • 39
  • 0

Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online

@slav72 

Niestety nie ma takiej możliwości. Przy próbie rejestracji przez Canal+ dla abonentów jest możliwy do wpisania tylko 8 cyfrowy numer gdzie w Orange są dłuższe.

Przy próbie zalogowania dla klientów Orange po wpisaniu loginu i hasła przekierowuje mnie na główną stronę Mój Orange i na tym koniec.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29466
  • 270

Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online

@figo5589  czyli jest tak jak wcześniej pisałem tu


@slav72napisał(-a)

@figo5589  skoro masz usługę tv w technologii IPTV to reklamacje dotyczące braku dostępu powinieneś składać do Orange (to oni całkowicie zarządzają tą usługą i oni powinni dogadać się z Canal+ względem dostępu do usługi Canal+Online), inaczej sprawa przedstawia się jeżeli odbiór tv odbywa się w technologii sat (zarządzanie pakietami C+ w tym przypadku przejął Canal+ i wtedy to oni powinni zapewnić dostęp do usługi Canal+Online).

Niemniej tak czy inaczej obydwie firmy są winne takiego stanu rzeczy, powinni dogadać się w tych względach między sobą, a nie przepychać klienta który płaci za usługę bądź co bądź wybrakowaną.


i sprawę trzeba wyjaśnić z Orange, niech oni dogadują się z Canal+ w tej kwestii.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 299
  • 569
  • 1

Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online

już chyba dobrze działa, tylko martwi mnie fakt braku tam główne kanały, czyli TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVP Sport, TV4, TV Puls i.t.p oraz nie wiem czemu nie ma tam CANAL+4K ULTRA HD i nie działa mi ten ostatni również na satelita chodź mam go w umowa i pakiety i tam powinno dać się również odświeżyć sobie uprawnienia do kanały na satelita jak nie da zalogować do strefa canal+ i tam sobie odświeżyć..........na strona Orange też nie da.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 14
  • 39
  • 0

Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online

@Henryk12 W jaki sposób dobrze działa? Udało Ci się zalogować na Canal+ Online mając umowę w Orange? Jeśli tak to w jaki sposób?

Ja nadal przy próbie zalogowania linkiem na stronie Canal+ gdzie pod spodem widnieje specjalny link Logowanie dla klientów Orange automatycznie jestem przekierowany na główną stronę Mój Orange i na tym koniec.

Podaj więcej informacji, będę wdzięczny!


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 299
  • 569
  • 1

Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online

Wchodzisz na stronę Canal+ Online,wpisz w google znajdzie ci ją i tam jest zaloguj się,  klikasz tam i w nazwę użytkownika podajesz swoją nazwę użytkownika co dostałeś e-mail po podpisaniu umowy, powinna ci ta nazwa użytkownika przyjść na skrzynkę pocztową jak podawałeś swój e-mail w Orange nazwa ta typu: xxxxxxx@online.canalplus.pl w hasło wpisujesz swoje hasło, które też powinno przyjść ci, ale już SMS na twój numer telefonu komórkowego co podawałeś po podpisaniu umowa. Hasło typu: xxxxxxxxxxxx. To by było na tyle logujesz i oglądasz. Danymi tymi logujesz tylko do Canal+ Online na swoje konto tam z Orange jako klient Orange.

 

I teraz jak pousuwałeś nie potrzebne wiadomości ze swojej skrzynki pocztowej ze swojego e-mail od Orange i ich nie czytałeś, podobnie z SMS w telefonie, nie czytałeś skasowałeś to będziesz miał problem z tym zalogowaniem tam i będziesz musiał to reklamować o odzyskanie tego loginu tam i hasła, bo inaczej ci nie będzie działać i nie zalogujesz tam bez tego. 

 

I na tych danych nie da niestety tam zalogować do strefa abonenta Canal+ dla klienta Orange, przekierowuje z powrotem na stronę Orange i odświeżyć tam, czy wysłać ponowie uprawnienia na kartę, tą możliwość posiadają tylko abonenci Canal+ i  logowania do strefa Canal+, przez to dla abonentów Orange mogą nie działać jakieś pakiety co są na karcie, nie przechodzić uprawnienia z miesiąca na miesiąc, trzeba reklamować,  bo nie da tego tam odświeżać samemu, a konsultanci nie zawsze też to zrobią prawidłowo lub w ogóle, bo z satelita te uprawnienia nie zawsze dobrze spływają ze wszystkimi pakietami co są na umowa. I potem problem nikt nie chce tego odświeżyć lub zrobić prawidłowo, żeby działało, bo jakiś kanał, pakiet co jest na umowa lub zamówiło telefonicznie lub e-mail nie działa i trzeba znów reklamować. Podobnie jak na dadzą źle te uprawnienia lub wcale. A w ta strefa Canal+ można to samemu tam na swoim koncie tam w każdej chwili to tam se odświeżyć i wysłać w dowolnej chwili na dekoder, ale to jest tylko dla abonentów Canal..........klientów Orange przekierowuje do Orange na swoje  konto, a tam nie da tego zrobić niestety prawidłowo.......


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 14
  • 39
  • 0

Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online

@Henryk12  Wielkie dzięki za odpowiedź!

Sytuacja jest taka, że żadne dane logowania od Canal+ do mnie nie dotarły, a jestem pewny, że niczego nie usuwałem zarówno jeśli chodzi o e-mail oraz telefon.

Dane kontaktowane też był dobre podane, ponieważ dane do logowania HBO dotarł natychmiastowo.

Dobrze wiedzieć, że jednak Orange obsługuje dostęp do Canal+ Online a to po prostu problem z moją umową.