Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 5
  • 0

Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online

Dzień dobry jestem bardzo oburzona postawa pracowników Orange i tym ze wiecznie coś nie działa 16.08 przedłużyłam swoje umowy jakie miałam w  Orange na infolinii dostałam informacje ze każda umowa przedłużana po 27.07 ma w pakiecie Orange TVGo . Niestety po miesiącu walki cały czas wyskakuje ze błędny login lub hasło. Gdzie kod poufny uzyskałam zarówno na infolinii jak i na czacie. Po kilku próbach poddałam się zadzwoniłam ponownie na infolinie dostałam informacje ze w ofercie nie mam tej usługi a mam NC+Go po zalogowaniu się żaden kanał nie działa pisze ten kanał nie jest w twoim pakiecie . Potem dostałam informacje ze mam się zalogować do Canal+ online uczyniłam to chcąc oglądać tv online tym czasem po zalogowaniu wyskoczyło tylko odkrywaj program tv i oglądaj za darmo jak w to weszłam to tylko wypożyczalnia filmów i ponownie sytuacja ze np kliknę na canal+ domo wyskakuje info ze tego kanału nie ma w twoim pakiecie . To ja się pytam co do cholery mam w swoim pakiecie i jak uruchomić to ustrojstwo żeby działało bo już moja cierpliwość się kończy. A może się skończyć to tym ze zostanie przeze mnie zerwana umowa a Państwo noe nałożona na mnie opłaty kary umownej 

 

 

__________________

*Post wydzielony z tematu "Zmiany w ofercie telewizji satelitarnej dla nowych Klientów" - moderator Wojciech.

44 ODPOW. 44

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19469
  • 56355
  • 765

Zmiany w ofercie telewizji satelitarnej dla nowych Klientów

@Nicol1987 w przypadku podpisywania nowych/przedłużania umowy dostajesz osobną umowę na telewizję, ale umowa jest zawierana nie z Orange tylko z Canal+. To z Canal+ teraz trzeba się dogadywać w sprawie aplikacji do oglądania TV online. Sprawdź apkę do usługi telewizyjnej: Canal+ Online, pewnie ta apka zastępuje NC+GO. Uważam, że to błąd po stronie Orange, że nie jest informacja rzetelnie przekazywana co do zawierania umowy na telewizję. Takich osób jak Ty będzie pewnie coraz więcej. Już na NO pojawiają się tematy w podobnych sprawach. Z Orange zawierasz tylko umowę na usługi telekomunikacyjne i tu zakładam, że Orange wywiązuje się ze swoich zobowiązań.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32732
  • 38476
  • 1384

Zmiany w ofercie telewizji satelitarnej dla nowych Klientów

Aktywacja canal + online powinna odbyć się ze strefy abonenta Canal Plus jeśli masz nową ofertę sat.

Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29502
  • 271

Zmiany w ofercie telewizji satelitarnej dla nowych Klientów

@Nicol1987 jeżeli do tej pory nie miałaś konta na Canal+ to musisz je założyć rejestrując się w Strefie Canal+ i tam po zalogowaniu założysz/aktywujesz konto do Canal+ Online. 


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 5
  • 0

Zmiany w ofercie telewizji satelitarnej dla nowych Klientów

Konto mam bo aktywowałam je z linka który wysłało Canal+ zalogowałam się i dalej nic nie działa. Po kontakcie na infolinii i czacie z Canal + dostałam informacje ze mam się kontaktować z Orange bo on jest usługodawca. Dodatkowo w normalnej telewizji nic nie działa z kanałów Canal +. Będąc w placówce dostałam informacje ze w swoim pakiecie oprócz podstawowych kanałów mam tez kanały z oferty Prestige +. Infolinia twierdzi inaczej. Przedłużając umowę nie miałam możliwości wyboru ze chce zostać przy tv z Orange która zreszta i tak mi nie działała co wielokrotnie im zgłaszałam. Tak jak VoIP od roku nie może się zalogować pi kilkukrotnym resecie urządzeń.Odnośnie telewizji tej przenośnej jeden pracownik twierdzi ze mam inny ze nie mam to jakim cudem uzyskałam dane do logowania. Poniżej dołączam zdjęcie co mi się wyświetla jak się zaloguje do canal+online i jak wejdę w oglądaj za darmo to mam takie coś 

 

67A6A895-F587-4699-A78F-5F3372BBE907.png

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32732
  • 38476
  • 1384

Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32732
  • 38476
  • 1384

Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online

Udało się?

Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29502
  • 271

Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online

@Nicol1987  na stronie Strefa CANAL+ Logowanie (canalplus.com)

dodano logowanie dla klientów Orange (może to Ci pomoże)

slav72_0-1633008276142.png

 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 48
  • 180
  • 0

Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online

@slav72 dziwne link "Logowanie dla klientów Orange" przekierowuje do "Mój Orange"?!


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29502
  • 271

Problem z dostępem do aplikacji Canal+ online

@tarecki  czyli wychodzi na to że albo Canal+ czegoś nie dopracował, albo "umywa ręce" i klienci Orange z usługą tv od C+ mają załatwiać sprawy w Orange (bardziej skłaniam się ku temu).