- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podwyższanie pakietu
Witam,
W dniu dzisiejszym uruchomiono u mnie w domu usługę światłowód TV pakiet optymalny. Doszedłem do wniosku, że chciałbym podwyższyć pakiet na Bogaty. W nc+, upc itd wystarczy zadzwonić na infolinię i wszystko telefonicznie załatwione. Po 1-2 godzinach kanały już świecą.
Jak dokładnie wygląda z Orange? Na infolinii powiedziano mi, że trzeba poczekać na nową umowę, podpisać ją i odesłać po czym zostaną wysłane uprawnienia. Czy to faktycznie tak wygląda? Jeśli tak, to wg mnie Orange jest za konkurencją w tym aspekcie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podwyższanie pakietu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podwyższanie pakietu
OK, a czy mogę wszystko załatwić w stacjonarnym punkcie Orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podwyższanie pakietu
Jeśli instalacj światłowodu została zakończona - tak.
Aby upewnić się sugerowałbym założyć konto na Mój Orange dla nowej usługi (o ile jeszcze nie masz). Tam powinna być zakładka aby sprawdzić zamówienia. Powinno być na statusie zakończone lub odwracalne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podwyższanie pakietu
Tak instalacja została zakończona w dniu wczorajszym około godziny 12:00
Czyli rozumiem, że mogę podejść do punktu Orange i tu wszystko załatwię? Programy nowe powinny świecić od razu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podwyższanie pakietu
usługi dodatkowe np. VOD czy HBO Go do 72h
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podwyższanie pakietu
Czyli problemów w punkcie mi robić nie będą jak podjadę dzisiaj z umową aby podwyższyć pakiet optymalny>>>bogaty.
Nie chciałbym aby mnie odesłali z kwitkiem. 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podwyższanie pakietu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podwyższanie pakietu
No wlaśnie szukam tej opcji w Mój Orange i znaleźć nie mogę jakoś. Gdzie to dokładnie jest ?
Edit:
Jak wchodzę w status zleceń to mam "W trakcie realizacji" "W realizacji.
Prosimy oczekiwać na dostawę sprzętu (jeżeli był zamawiany)."
Czy to oznacza, że jeszcze muszę się wstrzymać?
Długo to będzie w trakcie realizacji? Telewizje mi założona wczoraj koło 12:00
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podwyższanie pakietu
A masz wszystko podłączone? telefon też?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »