Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Podwyższanie pakietu


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 1
  • 0

Podwyższanie pakietu

Witam,

W dniu dzisiejszym uruchomiono u mnie w domu usługę światłowód TV pakiet optymalny. Doszedłem do wniosku, że chciałbym podwyższyć pakiet na Bogaty. W nc+, upc itd wystarczy zadzwonić na infolinię i wszystko telefonicznie załatwione. Po 1-2 godzinach kanały już świecą. 

Jak dokładnie wygląda z Orange? Na infolinii powiedziano mi, że trzeba poczekać na nową umowę, podpisać ją i odesłać po czym zostaną wysłane uprawnienia. Czy to faktycznie tak wygląda? Jeśli tak, to wg mnie Orange jest za konkurencją w tym aspekcie. 

13 ODPOW. 13

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38605
  • 1385

Podwyższanie pakietu

Jeśli to pierwszy pakiet ponad podstawowy/optymalny, to musi być papier - podpisujesz oddzielną lojalkę na niego.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 1
  • 0

Podwyższanie pakietu

OK, a czy mogę wszystko załatwić w stacjonarnym punkcie Orange? 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38605
  • 1385

Podwyższanie pakietu

Jeśli instalacj światłowodu została zakończona - tak.

 

Aby upewnić się sugerowałbym założyć konto na Mój Orange dla nowej usługi (o ile jeszcze nie masz). Tam powinna być zakładka aby sprawdzić zamówienia. Powinno być na statusie zakończone lub odwracalne.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 1
  • 0

Podwyższanie pakietu

Tak instalacja została zakończona w dniu wczorajszym około godziny 12:00

Czyli rozumiem, że mogę podejść do punktu Orange i tu wszystko załatwię? Programy nowe powinny świecić od razu?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38605
  • 1385

Podwyższanie pakietu

zwykle tak, ale czasem może potrwać to do 24h (jeśli chodzi o kanały na dekoderze)

usługi dodatkowe np. VOD czy HBO Go do 72h

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 1
  • 0

Podwyższanie pakietu

Czyli problemów w punkcie mi robić nie będą jak podjadę dzisiaj z umową aby podwyższyć pakiet optymalny>>>bogaty.

Nie chciałbym aby mnie odesłali z kwitkiem. 🙂


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38605
  • 1385

Podwyższanie pakietu

To sprawdź na mój Orange czy infolinii czy zamówienie na pewno jest zakończone.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 1
  • 0

Podwyższanie pakietu

No wlaśnie szukam tej opcji w Mój Orange i znaleźć nie mogę jakoś. Gdzie to dokładnie jest ?

 

 

Edit:

Jak wchodzę w status zleceń to mam "W trakcie realizacji" "W realizacji.
Prosimy oczekiwać na dostawę sprzętu (jeżeli był zamawiany)."

 

Czy to oznacza, że jeszcze muszę się wstrzymać?

 

Długo to będzie w trakcie realizacji? Telewizje mi założona wczoraj koło 12:00 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38605
  • 1385

Podwyższanie pakietu

Zwykle tego samego dnia.

A masz wszystko podłączone? telefon też?