7
Postów
1
Kudo
0
Rozwiązania
Pierwsze lądowanie
1 temat
1 odpowiedź
1 like
24-11-2016 19:43
Byłem w Orange i tak jak mówiłeś, musi być usługa zamknięta. Następuje to po 48h. Więc jutro, lub pojutrze będę mógł zaktualizować swoją usługę.
24-11-2016 15:17
Nie, telefonu nie podłączamy, nie potrzebny nam. Mam TV i Net. No nic, podjadę wieczorem do punktu i zapytam.
24-11-2016 14:43
No wlaśnie szukam tej opcji w Mój Orange i znaleźć nie mogę jakoś. Gdzie to dokładnie jest ? Edit:Jak wchodzę w status zleceń to mam "W trakcie realizacji" "W realizacji.Prosimy oczekiwać na dostawę sprzętu (jeżeli był zamawiany)." Czy to oznacza, że jesz [...]
24-11-2016 15:17
Nie, telefonu nie podłączamy, nie potrzebny nam. Mam TV i Net. No nic, podjadę wieczorem do punktu i zapytam.