Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Pikselizacja i przycinanie


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 43
  • 21
  • 0

Pikselizacja i przycinanie

Witam wszystkich
Od 2 miesięcy mam funpacka moja synchronizacja to 49mb. Przez pierwszy tydzień było ok. Teraz telewizja klatkuje , obraz się zatrzymuje pikselizuje łamie się dźwięk. Problem rozwiązują technicy już sporo czasu bez większego pomysłu na rozwiazanie. Wymienili jakieś styki później kabelek później posprawdzali. A problem występuje nadal cyklicznie co około 5-7min trwa 2 sekundy. Jedyne co wiem to że mam na lini sporo błędów crc. Co można jeszcze zrobić i czy często to się zdarza? Już niedługo może będę miał światłowód. Ale do tej pory trzeba to jakoś polepszyć. Dodam że mój router to funbox 2.
1 ODPOWIEDŹ 1

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Pikselizacja i przycinanie


Patryk88 napisał(-a):
Witam wszystkich
Od 2 miesięcy mam funpacka moja synchronizacja to 49mb. Przez pierwszy tydzień było ok. Teraz telewizja klatkuje , obraz się zatrzymuje pikselizuje łamie się dźwięk. Problem rozwiązują technicy już sporo czasu bez większego pomysłu na rozwiazanie. Wymienili jakieś styki później kabelek później posprawdzali. A problem występuje nadal cyklicznie co około 5-7min trwa 2 sekundy. Jedyne co wiem to że mam na lini sporo błędów crc. Co można jeszcze zrobić i czy często to się zdarza? Już niedługo może będę miał światłowód. Ale do tej pory trzeba to jakoś polepszyć. Dodam że mój router to funbox 2.

@Patryk88 dekoder masz po kalbu czy WiFi? Ja ma WHD80 po WiFi i z pikselowaniem nie mam aż tak dużych kłopotów... Internet też mam w podobnej prędkości... więc jeżeli coś generuje przerwy w sygnale, to prawdopodobnie musi być na drodze do FunBoxa, a to obszar działania techników... Chyba że kwestia oprogramowania dekodera. Podobno jest sukcesywnie "wgrywane" do nich. Ostatnio miałem zwisy dekodera, zgłaszałem "awarie" i zrobiono mi reset ustawień do fabrycznych (taki co to podobno tylko technicy przy współpracy z Centrum mogą) ... dzięki czemu podobno wymuszono m.in. aktualizację softu mojego dekodera.