Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange tv go na przeglądarce smart tv

ROZWIĄZANE

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 734
  • 2520
  • 0

Orange tv go na przeglądarce smart tv

Witam Jaką trzeba zainstalować odpowiednią przeglądarkę z poziomu smart tv mi box s 4 k żeby orange tv go działało dobrze? jestem zielony w tym i będę wdzięczny za pomoc próbowałem na google chrome i jak dałem na kanał  dowolny to jest czarny ekran i nic.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5496
  • 22116
  • 181

Orange tv go na przeglądarce smart tv

@Januszbba 

Kabelkiem VGA też można przesłać obraz w rozdzielczości HD, to nie problem. Jeśli telewizor miałby wejście VGA, to w ogóle najprościej byłoby podłączyć laptop kabelkiem VGA, tyle że trochę dłuższym (bo pewnie nie chcesz oglądać z odległości pół metra od TV). Kabelek VGA-HDMI długości kilku metrów posiadam i mogę potwierdzić, ze przesyła bez najmniejszego problemu obraz z antycznego laptopa Thinkpad A31p na ekran TV, to naprawdę nie jest żaden problem.

Natomiast kabelkiem VGA nie ma jak przesłać dźwięku. Obsługę dźwięku musisz załatwić niezależnie: albo będziesz miał tylko dźwięk z laptopa, albo dodatkowy kabelek do przesłania dźwięku będzie potrzebny. Chyba że TV nie ma żadnych wejść audio (jedynie HDMI), to wtedy pozostaje uzbrojenie laptopa w zewnętrzne głośniki.

Tak czy owak bez zabawy w "kabelkologię" się nie obejdzie.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

27 ODPOW. 27

Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2062
  • 11629
  • 52

Orange tv go na przeglądarce smart tv

@Januszbba na smart tv nie będzie działać, kabel HDMI i na komputerze to uruchomić 😎


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 734
  • 2520
  • 0

Orange tv go na przeglądarce smart tv