05-10-2016
23:43
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
05-10-2016
23:43
Nie mogę aktywować usługi TV
Witam, mam problem aktywowaniem uslugi TV. Wpisuję potrzebne rzeczy i nic, pojawia się informacja, że błędny kod klienta. Dodam że stało się to nagle, wcześniej korzystałem normalnie.
Etykiety:
3 ODPOW. 3
05-10-2016
23:45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
05-10-2016
23:45
Nie mogę aktywować usługi TV
Kilka spraw:
1) niedawno były jakieś aktualizacje softu, może ktoś z domowników zmienił kod?
2) sorry, ze może niedyskretna pytanie - ale masz popłacone rachunki? może to blokada windykacyjna
3) jeśli to nie 1 ani 2, sugeruję kontakt z BOK przez Mój Orange lub infolinią pod nr 510100100
1) niedawno były jakieś aktualizacje softu, może ktoś z domowników zmienił kod?
2) sorry, ze może niedyskretna pytanie - ale masz popłacone rachunki? może to blokada windykacyjna
3) jeśli to nie 1 ani 2, sugeruję kontakt z BOK przez Mój Orange lub infolinią pod nr 510100100
05-10-2016
23:56
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
05-10-2016
23:56
Nie mogę aktywować usługi TV
1. Z tego dekodera korzystam wyłącznie ja sam, także odpada.
2. Jest to usługa w Fanpacku, a reszta działa bez zarzutów.
Jeszcze w celu upewnienia, należy tam wprowadzić identyfikator TV (10 cyfr) i kod poufny (4 cyfry), tak?
06-10-2016
09:39
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś