Nie działa multinagrywarka i oglądanie do 7 dni wstecz

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 38
  • 0

Nie działa multinagrywarka i oglądanie do 7 dni wstecz

Okej 

Dzięki wielkie 

Spróbuję jeszcze przemęczyć konsultanta na infolini o to aby zrobili mi ponowne przyznanie dostępu a jak nie to reklamacja

 


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2928
  • 12096
  • 123

Nie działa multinagrywarka i oglądanie do 7 dni wstecz

Cześć @Ekskalibur13 

Czy na twoim koncie Mój Orange masz aktywną usługę Multinagrywarkę? Sprawdzisz to logujac się na swoje konto Mój Orange pod tym linkiem https://www.orange.pl/twojekonto/ Pózniej przechodzisz do  zakładki "Pakiety i usługi" lub "Moje aktywne pakiety i usługi" i sprawdzasz, czy masz aktywną usługę Multinagrywarki.

@Ekskalibur13 czy Mutlinagrywarka działa na dekoderze Orange? 

Pozdrawiam 🙂


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 38
  • 0

Nie działa multinagrywarka i oglądanie do 7 dni wstecz

@Pablo5 

Nie mam tej opcji w mój orange 

Nie mogę jej aktywować bo ona popropstu nie istnieje a w salonie orange mówią mi ze jest dostępna.

 

Nie mam dekodera 

Jest to telewizja mobilna jak napisałem wyżej głównie używana w wersji przeglądarkowej/aplikacji tv go

 


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2928
  • 12096
  • 123

Nie działa multinagrywarka i oglądanie do 7 dni wstecz

@Ekskalibur13 ok 🙂  @Ekskalibur13  jeszcze zerknąłem w dokumenty Orange na stronie Orange w zakładce internet mobilny dla domu i zauważyłem, że Regulaminie świadczenia multimedialnych usług Orange jest w nim telewizja mobilna ale nie jest nic wspomniane o usłudze Multinagrywarka. Natomiast znalazłem również dokument Orange na temat Zasad korzystania z Multinagrywarki i piszę w nim w pkt 2 że:

Mogą Państwo skorzystać z Multinagrywarki, jeśli:
1) są Państwo osobami fizycznymi,
2) mają Państwo naszą Usługę TV (świadczoną także w ramach pakietu z innymi usługami) w pakiecie Optymalnym oraz
3) włączyli Państwo funkcjonalność Orange TV Go lub korzystają Państwo z Usługi TV na przynajmniej jednym dekoderze wskazanym na naszej stronie internetowej jako obsługujący funkcjonalność Multinagrywarki

7. Żeby włączyć Multinagrywarkę, powinni Państwo aktywować odpowiednią opcję dostępną w menu dekodera na ekranie odbiornika TV lub po zalogowaniu się do Orange TV Go. W ten sam sposób w każdej chwili mogą Państwo wyłączyć tę funkcjonalność.

9. Jeśli chcą Państwo korzystać z jakichkolwiek funkcjonalności Multinagrywarki przez stronę lub aplikację mobilną Orange TV Go, muszą Państwo włączyć funkcjonalność Orange TV Go na zasadach określonych w odrębnym dokumencie.

Więcej informacji znajdziesz w załączonych załącznikach 

Pozdrawiam 🙂


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 38
  • 0

Nie działa multinagrywarka i oglądanie do 7 dni wstecz

@Pablo5 

To dlaczego w takim przypadku salon Orange widzi w systemie że ta opcja jest dla mnie dostępna ale ja nie mogę jej aktywować?

 

I dlaczego nie działa też VOD i odtwarzanie do 7 dni wstecz

 

Dodam że mam Extra TV

Które już w mój orange widnieje jako aktywny

 

Nie mówiąc o tym że w dokumentach które przytoczyłeś widnieje

"3) włączyli Państwo funkcjonalność Orange TV Go lub korzystają [...]"

I to samo jest w punkcie 7 "[...] lub po zalogowaniu się do Orange TV Go [...]

Tylko że nie widzę w żadnym miejscu w aplikacji takiej opcji

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 15592
  • 64163
  • 825

Nie działa multinagrywarka i oglądanie do 7 dni wstecz

@Ekskalibur13  w poniedziałek zadzwoń na infolinię i poproś o połączenie z działem technicznym. Zadaj pytanie, czy dla Twojej opcji usługi działa multinagrywarka 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 15592
  • 64163
  • 825

Nie działa multinagrywarka i oglądanie do 7 dni wstecz

@Ekskalibur13  wyjaśniłem: dla internetu mobilnego nie ma dostępnej multinagrywarki. Ta usługa jest TYLKO dla TV  internetow stacjonarnych.

Info pewne 

 

/edycja/

1.jpg

3.jpg

2.jpg

 

______

* Edycja wpisu na prośbę autora - Bartłomiej