Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Multiroom - nie można oglądać tego samego kanału na dwóch TV jednocześnie


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 1
  • 0

Multiroom - nie można oglądać tego samego kanału na dwóch TV jednocześnie

Dzień dobry,

mam problem z usługą multiroom. Zdarza się, dość często, że nie mogę oglądać tego samego kanału na dwóch tv w tym samym czasie. Nie wiem od czego to zależy, bo bywa tak, że wszystko działa ok a po paru godzinach pojawia się problem i nie pomaga nawet wyłączenie dekodera - cały czas jest czarny ekran. Dekodery to WHD80 i UHD88.

11 ODPOW. 11

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32792
  • 38952
  • 1390

Multiroom - nie można oglądać tego samego kanału na dwóch TV jednocześnie

Zgłoś uszkodzenie na BOK.

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 6
  • 0

Multiroom - nie można oglądać tego samego kanału na dwóch TV jednocześnie

Czy podpowiedzieli Panu co zrobić żeby działał ten sam kanał jednocześnie na dwóch telewizorach? Czy sami tam coś w ustawieniach zmienili zdalnie? 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19708
  • 57140
  • 780

Multiroom - nie można oglądać tego samego kanału na dwóch TV jednocześnie

@kazior czy urządzenia były przywracane do ustawień fabrycznych? Jeżeli nie, to proponuję najpierw reset fabryczny wykonać i sprawdzić działanie. Jeżeli dalej będzie występował problem, to warto zgłosić sprawę na infolinię lub na czacie ewentualnie router i dekodery wymienić w salonie Orange.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 6
  • 0

Multiroom - nie można oglądać tego samego kanału na dwóch TV jednocześnie

Wykonałam reset dekodera drugiego UHD i nic się nie zmieniło. Reset routera i dwóch dekoderów w jednym czasie coś zmieni czy przywrócenie ustawień fabrycznych na dekoderach? I jeszcze jedno: czy przy przywrócenia ustawień fabrycznych będę musiała wpisać kody dostępu? 

Anonim

Nie dotyczy

Multiroom - nie można oglądać tego samego kanału na dwóch TV jednocześnie


@kaziornapisał(-a)

Dzień dobry,

mam problem z usługą multiroom. Zdarza się, dość często, że nie mogę oglądać tego samego kanału na dwóch tv w tym samym czasie. Nie wiem od czego to zależy, bo bywa tak, że wszystko działa ok a po paru godzinach pojawia się problem i nie pomaga nawet wyłączenie dekodera - cały czas jest czarny ekran. Dekodery to WHD80 i UHD88.


Jak te dekodery masz połączone z routerem?

Jeden dekoder wypada kablem lan spiąć z routerem, drugi może po wi-fi mieć połączenie, ale najlepiej jak oba są kablem lan spięte.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 6
  • 0

Multiroom - nie można oglądać tego samego kanału na dwóch TV jednocześnie

Tak jeden dekoder mam przy routerze i jest on połączony kablem i właśnie na tym nie działa kanał który gra na tym pierwotnym dekoderze (na innym piętrze jest i jest to telewizja internetowa nie satelitarna) 

Anonim

Nie dotyczy

Multiroom - nie można oglądać tego samego kanału na dwóch TV jednocześnie

@Mika64  jaki router masz?

Jak są problemy z routerem, a z tego co piszesz są, to zgłoszenie się robi i wymienia, możesz też do zgłoszenia dorzucić oba dekodery, to co u ciebie jest to bug lub usterka sprzętowa, resety do fabrycznych ustawień tego nie naprawią.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 6
  • 0

Multiroom - nie można oglądać tego samego kanału na dwóch TV jednocześnie

Sagemcom CS 50001

Anonim

Nie dotyczy

Multiroom - nie można oglądać tego samego kanału na dwóch TV jednocześnie


@Mika64napisał(-a)

Sagemcom CS 50001


To pierwsza wersja FunBox, może router już umiera, problemy z portami lan w nim bywały (częsta usterka), trochę musiałem poszukać co to za model, nie wiem czy to jeszcze wymieniają i mają na stanie.

Można by się pokusić o wymianę staruszka na AVM FRITZ Box Fon WLAN 7390 z Allegro (130zł) 😉