- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
MultiNagrywarka - IWU200 - aktualizacja 09-2024
Witam,
Zauważyłem że w w nocy 7-8 września zmienił się wygląd menu multinagrywarki.
Nie wiem czy poniższe problemy występują tylko u mnie czy może jest to błąd globalny.
1) Sporo nagrań zniknęło pomimo tego że "timeout" był jeszcze ok 20 dni
2) Nie można odtworzyć od początku programu który wcześniej zaczęło się oglądać. Jest tylko opcja "wznów"
3) Dekoder przy próbie otworzenia menu multinagrywarki kilka razy zaliczył "restart"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
MultiNagrywarka - IWU200 - aktualizacja 09-2024
Na ICU100 są obie opcje: wznów i oglądaj, ale obie działają tak samo i akurat teraz zawsze od początku odtwarzają.
Co do listy, to znikają z niej automagicznie także rzeczy do których uprawnienia się straci.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
MultiNagrywarka - IWU200 - aktualizacja 09-2024
Cześć @scarylukas
Może aktualizacja w Twoim dekoderze żle się wgrała. Spróbuj zresetować dekoder do ustawień fabrycznych/ Reset wykonujesz w następujący sposób:
Klikasz na pilocie po kolei przyciski D-C-D (niebieski-zółty-niebieski) wtedy wchodzisz w menu infolinii i za pomocą strzałek na pilocie góra- dół schodzisz na sam dół na Zresetuj ustawienia iwciskasz na pilocie OK Dekoder zresetuje się. Poczekaj chwilę aż się uruchomi.
- Zresetowanie dekodera do ustawień domyślnych nie powoduje skasowania nagrań z dysku zewnętrznego.
- Wypożyczone filmy z VOD pozostaną dalej dostępne do odtworzenia
- Jeżeli masz włączoną usługę Multinagrywarki, to nagrane materiały pozostaną dostępne
Wiecej informacji znajdzie w tym linku w pkt 7 Jak zresetować dekoder Sagemcom IWU 200? https://www.orange.pl/omnibook/dekoder-sagemcom-iwu-200#
@scarylukas jeszcze zastanawiam się czy przypadkiem nie masz wyłączonej na swoim koncie Mój Orange Multinagrywarki np poprzez błąd systemowy itd. Sprawdź czy na swoim koncie Mój Orange https://www.orange.pl/twojekonto/ masz włączoną Multinagrywarkę
Daj znać o postępach 🙂
Pozdrawiam 🙂