Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Mam już dość TV


Poziom 12, Recenzent
  • 43
  • 19
  • 0

Mam już dość TV

Znacie zapewne już moj problem z TV przelączają porty  raz było dobrze to znów coś zepsuli. Twierdzą że jesli jeszcze raz zgłoszę to mi napiszą ze nie da sie swiadczyc usługi..... Parametry lini nie są złe synchro zapina na 54mb zmienili ostatnio port i coś pogorszyli. O co chodzi ze zmianami portów i jak nto wygląda co jeszcze ja mogę zrobic?

4 ODPOW. 4

Poziom 40, Guru *****
  • 31532
  • 30419
  • 1335

Mam już dość TV

Ale czego od nas oczekujesz?
złóż uszkodzenie/reklamację - to już bardzo indywidualna kwestia, ale czasem niestety są sytuacje kiedy usługa nie będzie prawidłowo, więc może lepiej powinien być podjęty taki krok....
Anonim

Nie dotyczy

Mam już dość TV


Patryk88 napisał(-a):

Znacie zapewne już moj problem z TV przelączają porty  raz było dobrze to znów coś zepsuli. Twierdzą że jesli jeszcze raz zgłoszę to mi napiszą ze nie da sie swiadczyc usługi..... Parametry lini nie są złe synchro zapina na 54mb zmienili ostatnio port i coś pogorszyli. O co chodzi ze zmianami portów i jak nto wygląda co jeszcze ja mogę zrobic?


@Patryk88 Mam nadzieje ze twój problem został rozwiązany do końca?

Anonim

Nie dotyczy

Mam już dość TV

Myślę że sobie poradzą technicy z Twoim problemem. Składaj reklamację, proś o rekompensaty i.......może uda się naprawić występująca usterkę na Twojej linii. Trzymam za to kciuki, a jeśli się nie uda to mam nadzieję że Orange ma "jaja" i anuluje CI umowę. Pozdrawiam.


Poziom 12, Recenzent
  • 43
  • 19
  • 0

Mam już dość TV

Działam z infolinia z Wawy. Zmniejszył mi technik predkosc do 38 i jest duużo lepiej ale nie idealnie. Czy zmniejszac jeszcze na 34 czy zostawic? Czy usługa iptv u innych działa idealnie cyz też zdażają sie ściny i sekundowe załamania dzwieku?