Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Kod błędu L11-01 i wylaczajace sie WiFi


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 13
  • 3
  • 0

Kod błędu L11-01 i wylaczajace sie WiFi

A czy możesz mi napisać jak ja sprawdzić? Przepraszam jeśli to głupie pytanie, ale ja jestem całkowicie zielona i nie wiem jak to sprawdzić. 


Poziom 30, Ekspert
  • 5957
  • 9698
  • 71

Kod błędu L11-01 i wylaczajace sie WiFi

na umowie masz podana prędkość internetu  🙂 a telewizja przez talerz satelitarny czy przez kabel ?


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 13
  • 3
  • 0

Kod błędu L11-01 i wylaczajace sie WiFi

Hmmm... myślałam, że chodzi o "rzeczywista" 🙂 . Z umowy mam niby do 80 Mb. TV po kablu. 


Poziom 30, Ekspert
  • 5957
  • 9698
  • 71

Kod błędu L11-01 i wylaczajace sie WiFi

osobiście do Neostrady polecam wersje satelitarną telewizji a  robiłeś pomiar internetu jak nie masz link do testu łącza zrób test https://www.speedtest.net/pl


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 13
  • 3
  • 0

Kod błędu L11-01 i wylaczajace sie WiFi

Pobieranie 13, wysyłanie 4,46


Poziom 40, Guru *****
  • 30432
  • 24116
  • 1303

Kod błędu L11-01 i wylaczajace sie WiFi

Tu problemy mogą wynikać zbyt niskiej prędkości. Jak masz wariant do 80, prędkość powinna być minimum 20.

Poziom 30, Ekspert
  • 5957
  • 9698
  • 71

Kod błędu L11-01 i wylaczajace sie WiFi

podejrzewam że to problem z brakiem stabilności połączenia z internetem bo twierdzisz że modem traci połączenie najlepiej na czacie dalej zgłaszać usterkę techniką
tu tyle możemy ci doradzić ewentualnie pisać reklamację że źle dział usługa opisać w niej problem dokładnie


Poziom 30, Ekspert
  • 5957
  • 9698
  • 71

Kod błędu L11-01 i wylaczajace sie WiFi

i tak jak@Piotrekk85  mówi zbyt niska prędkość a sama telewizja IPTV  bierze 8 mb/s + inne urządzenia podłączone do internetu powodują jego brak


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 13
  • 3
  • 0

Kod błędu L11-01 i wylaczajace sie WiFi

Dziękuję Wam obu za rady. Od jutra znów zgłoszę problem (dziwi mnie, że Orange nie ma 24h/7 czynnej pomocy technicznej...). 

Mam nadzieję, że uda się to szybko naprawić, bo nerwy mnie biorą... 


Poziom 30, Ekspert
  • 5957
  • 9698
  • 71

Kod błędu L11-01 i wylaczajace sie WiFi

rozumiem cię bo sam miałem taki problem przez 4 lata  jak nie było światłowodu a teraz mam światłowód   i to  inna bajka 🙂