- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod błędu L11-01 i wylaczajace sie WiFi
A czy możesz mi napisać jak ja sprawdzić? Przepraszam jeśli to głupie pytanie, ale ja jestem całkowicie zielona i nie wiem jak to sprawdzić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod błędu L11-01 i wylaczajace sie WiFi
na umowie masz podana prędkość internetu 🙂 a telewizja przez talerz satelitarny czy przez kabel ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod błędu L11-01 i wylaczajace sie WiFi
Hmmm... myślałam, że chodzi o "rzeczywista" 🙂 . Z umowy mam niby do 80 Mb. TV po kablu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod błędu L11-01 i wylaczajace sie WiFi
osobiście do Neostrady polecam wersje satelitarną telewizji a robiłeś pomiar internetu jak nie masz link do testu łącza zrób test https://www.speedtest.net/pl
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod błędu L11-01 i wylaczajace sie WiFi
Pobieranie 13, wysyłanie 4,46
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod błędu L11-01 i wylaczajace sie WiFi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod błędu L11-01 i wylaczajace sie WiFi
podejrzewam że to problem z brakiem stabilności połączenia z internetem bo twierdzisz że modem traci połączenie najlepiej na czacie dalej zgłaszać usterkę techniką
tu tyle możemy ci doradzić ewentualnie pisać reklamację że źle dział usługa opisać w niej problem dokładnie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod błędu L11-01 i wylaczajace sie WiFi
i tak jak@Piotrekk85 mówi zbyt niska prędkość a sama telewizja IPTV bierze 8 mb/s + inne urządzenia podłączone do internetu powodują jego brak
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod błędu L11-01 i wylaczajace sie WiFi
Dziękuję Wam obu za rady. Od jutra znów zgłoszę problem (dziwi mnie, że Orange nie ma 24h/7 czynnej pomocy technicznej...).
Mam nadzieję, że uda się to szybko naprawić, bo nerwy mnie biorą...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod błędu L11-01 i wylaczajace sie WiFi
rozumiem cię bo sam miałem taki problem przez 4 lata jak nie było światłowodu a teraz mam światłowód i to inna bajka 🙂