Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

HBOGO - nie jest wspierane na tym urządzeniu


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 437
  • 1104
  • 13

HBOGO - nie jest wspierane na tym urządzeniu

Dziś chciałem coś obejrzeć na HBO GO - i taki komunikat zobaczyłem na ekranie mojego telewizora:

 

HBO GO nie jest wspierane na tym urządzeniu

Niestety, to urządzenie nie jest już wspierane. Wciąż możesz korzystać z serwisu na innych urządzeniach.

 

Zacząłem szukać informacji w sieci - okazuje się, że HBO zapowiadało wcześniej, że aplikacja przesłanie działać "na starszych urządzeniach", ale ci, którzy mają abonament przez operatora internetowego (w moim przypadku - Orange) mieli dostać info od operatora.

 

No więc ja ŻADNEJ INFORMACJI od operatora nie dostałem. Kilka miesięcy temu zostałem przez Orange namówiony na podpisanie umowy na HBO. Dziś okazuje się, że operator nie raczył przekazać mi dość istotnej informacji.

 

Abstrahuję od skandalicznej (i, szczerze mówiąc, samobójczej) polityki HBO uniemożliwiającego oglądanie swojego serowcu na "starszych urządzeniach" - moje "starsze urządzenie" to zaledwie kilkuletni telewizor LG FullHD - i nie mam najmniejszego zamiaru wydawać 2 tysięcy na nowy telewizor tylko dlatego, że "fahoffcom" z HBO nie chce się robić tego, co robić powinni. A oglądanie seriali i filmów na komputerze może być fajne w czasach studenckich w akademiku, ale ja jestem z grupy wiekowej 50+ i jak już mam coś oglądać, to po to mam telewizor z dużym ekranem…

 

Moje pytanie zatem: jak myślicie, czy w związku z zaistniałą sytuacją mogę przed czasem rozwiązać z Orange umowę na HBO GO?

7 ODPOW. 7

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

HBOGO - nie jest wspierane na tym urządzeniu

@Janhalb warunki rozwiązania umowy masz zapisane w podpisanej umowie. Tam znajdziesz informacje o ewentualnych konsekwencjach za przedterminowe rozwiązanie umowy.

 

Szkoda, że Orange nie poinformował Cię i zmianach, które wprowadził HBO. Zostałeś postawiony w sytuacji dokonanej z brakiem dostępu na dotychczasowym urządzeniu.


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 437
  • 1104
  • 13

HBOGO - nie jest wspierane na tym urządzeniu

Najgorsze, że teraz poświęcę mnóstwo czasu, żeby w ogóle porozmawiać z kimś w Orange, zanim przebiję się przez Maxa… 😞


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 5375
  • 21545
  • 173

HBOGO - nie jest wspierane na tym urządzeniu

@Janhalb 

Ewentualnie możesz podłączyć coś wspieranego do TV po HDMI i tak obejść ograniczenie. Nie żeby to było szczególnie wygodne, ale jakaś awaryjna opcja to mogłaby być.

 

Anonim

Nie dotyczy

HBOGO - nie jest wspierane na tym urządzeniu

@Janhalb  problem znany, choć podano o kilkuletnich tv Samsung, nowa platforma i to nie zależne od HBO, alternatywa to media box, też nie dostałem powiadomienia, teraz wszystko z laptopa oglądam 😎

Nie ma podstaw do zerwania umowy, serwis jest dostępny, nadawca nie ma zapisu że musi ta aplikacja działać na TV.


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 437
  • 1104
  • 13

HBOGO - nie jest wspierane na tym urządzeniu

Możesz sprecyzować, co rozumiesz przez "niezależne od HBO"?

Anonim

Nie dotyczy

HBOGO - nie jest wspierane na tym urządzeniu

@Janhalb  HBo wszedł na nową platformę, więc nie w ich gestii niezgodność w TV, gdzie platforma stara, starsza niż 3 lata, postęp w oprogramowaniu generuje takie sytuacje i nadawcy nie mają na to wpływu, ale możesz to zgłosić, choć podstaw do zerwania umowy nie widzę, co innego jakby nie było HBO GO, nadal jest i można z niego korzystać, choć niedługo przeprofiluje się.

Anonim

Nie dotyczy

HBOGO - nie jest wspierane na tym urządzeniu

@Janhalb  jeszcze dodam, bo zapomniałem napisać, od 8 Marca będzie tylko HBO MAX i obecna platforma HBO GO to już ta nowa, od HBO MAX, pewnie z powodu testów tak wcześnie ją wdrożyli, więc teraz już wiadomo jaki TV poradzi sobie z HBO MAX.