- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć,
Chwilę temu zauważyłem, że HBO i Cinemax mam odblokowane. A nie mam ich ani na umowie, ani ich nikt raczej nie zamawiał.
Czy to jakieś otwarte okno na weekend?
Nie chciałbym mieć niespodzianki na fakturze 😉
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Anonim jeśli masz te kanały, to widać otwarte okno, jak piszesz, nie będzie tego na fakturze 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Anonim jeśli masz te kanały, to widać otwarte okno, jak piszesz, nie będzie tego na fakturze 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
HBO - otwarte okno?
Jakoś u mnie nie ma otwartego okna. Może @Anonim podpisał niedawno umowę i ma okres promocyjny, pełen zestaw który chyba trwa około miesiąca.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
HBO - otwarte okno?
@Misiek62 masz Orange Love z pakietem Extra?
Oferta jest nowa, więc być może na zachętę otwarte okna 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
HBO - otwarte okno?
Tak, umowa podpisana niedawno, ale jak mnie pamięć nie myli to chyba nie było tych kanałów wcześniej. Nie chce mówić na 100% bo teraz sprawdziłem tak naprawdę przypadkowo.
No nic, zobaczymy czy wszystko będzie w porządku po pewnym czasie 😉