- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gigantyczny problem z Orange - gdzie się udać z moją sprawą?
Witam wszystkich. Moja gehenna z firmą Orange rozpoczęła się na początku września 2021 i trwa do dziś. We wrześniu 2021 chciałem po 2 latach przedłużyć umowę na pakiet Orange love. Po kilku dniach kurier przywiózł nową umowę, dekoder tv z Canal + ale brak było telefonu komórkowego który miał także do mnie przyjechać. Zadzwoniłem na infolinię gdzie powiedziano mi że aby dostać telefon muszę odstąpić od umowy i zdać otrzymany dekoder tv. W między czasie przełączono mnie na telewizję z canal + ponieważ Orange już tej usługi nie świadczy. Na starym dekoderze z Orange
Odstąpiłem od umowy, zdałem dekoder tv i czekałem na kolejną umowę. Czekałem aż do listopada!!! W listopadzie kurier przywiózł nową umowę ale znów bez telefonu i tym razem także bez dekodera tv. Znów kontakt z infolinią i znów odstąpienie od umowy. Okazało się także że w systemie mają że dekoder tv mam ja w domu a zdałem go we wrześniu na co mam oczywiście potwierdzenie. Złożyłem także reklamację w związku z tym zaginionym dekoderem.
Odstąpienie od umowy uznane, reklamacja uznana a umowy nadal nie mogę przedłużyć ponieważ mają jakieś problemy w systemie. Problemy w systemie od listopada!?
Miesiąc temu Pani w salonie Orange skontaktowała się z jakąś ich wewnętrzną infolinią i dowiedziała się że w mojej sytuacji jest ok 200 osób w Polsce a informatycy którzy odkręcają cały ten burdel są dopiero na etapie 1/3 umów.
Nie rozumiem całej tej sytuacji. Ja nie chcę żadnych cudów tylko dekoder tv bym mógł korzystać z telewizji której jak wspomniałem na wstępie nie mam od września. Na moim koncie w Orange nadal widnieje umowa na pakiet Orange love mimo że w listopadzie odstąpienie zostało uznane.
Czy ktoś może mi coś doradzić, gdzie się udać, do kogo napisać jakąś skargę. Czy są w Orange jakieś dział, oprócz działu reklamacji, który może mi wyjaśnić całą sytuację ponieważ w salonie czy na infolinii nie mają pojęcia co się dokładnie dzieje. Chyba zostaje mi tylko zgłosić sprawę do UOKiKu bo to co robi Orange to kabaret. Z góry dzięki za odpowiedź.
_________________
*Doprecyzowana nazwa tematu - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gigantyczny problem z Orange - gdzie się udać z moją sprawą?
@Hudy2 Napisz pismo do Skierniewic na adres
Orange S.A.
Jagiellońska 34,
96-100 Skierniewice
Opisz spokojnie i rzeczowo całą sytuację z konkretnymi propozycjami rozwiązania i myślę, że sprawę załatwisz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gigantyczny problem z Orange - gdzie się udać z moją sprawą?
Niestety nie jesteś jedyną osobą która ma problemy po zmianie oferty na taką w telewizja Canal +. Założenia pięknie ale jak widać gdzieś coś nie pykło. I tak się bujają z tematem. Dodam, że w jednej z firm gdzie pracowałam na dziale reklamacji koleżanka zamykała zgłoszenie w 142 dniu. Też coś było związanego z kwestią techniczną. Z tego powodu tyle dłubali. Więc mnie nic nie zaskoczy chyba.