Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dziwna sytuacja z 3 kanałami

ROZWIĄZANE

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 213
  • 945
  • 0

Dziwna sytuacja z 3 kanałami

Mam do was pytanie czy u was na takich kanałach jak Warner tv, Bomerang, Cartoon Network macie obraz bo u mnie od dluzszego czasu jest czarny ekran żadnego komunikatu nic tylko można sobie wyświetlić co obecnie powinno być. Wszystkie inne bez zadnych problemów. Kontaktowałem się z doradcą zrobil reset dekodera nic to nie dało zgloszenie poszlo dalej i technicy maja sprawdzić gdzie leży problem. 

Aktualizacja  Boomerang już działa zostają te 2 pozostałe 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29458
  • 270

Dziwna sytuacja z 3 kanałami

@Luki555  chyba jakiś większy problem, u mnie na sat od C+ i w C+ Online na W TV i CN też ciemność widzę 😉

PS.

Mam info że ogólna awaria, nigdzie nie działają... tak że "cza czekać" 😁

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4

Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29458
  • 270

Dziwna sytuacja z 3 kanałami

@Luki555  chyba jakiś większy problem, u mnie na sat od C+ i w C+ Online na W TV i CN też ciemność widzę 😉

PS.

Mam info że ogólna awaria, nigdzie nie działają... tak że "cza czekać" 😁


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 213
  • 945
  • 0

Dziwna sytuacja z 3 kanałami

Ok dzięki za info teraz wiem gdzie leży problem. Ktoś wyciągnął kabel nie ten co trzeba i padło nadawanie 🤣


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29458
  • 270

Dziwna sytuacja z 3 kanałami

@Luki555  awaria usunięta, już "świecą", sprawdź (znaleźli odpowiednią wtyczkę i gniazdko 😁😂😉).


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 213
  • 945
  • 0

Dziwna sytuacja z 3 kanałami

Tak są kontaktowałem się żeby anulować zgłoszenie to już kolejny konsultant wtedy wiedział w czym rzecz i co to za problem też wystąpił. Wiedziałem że na pewno nie u mnie bo by dekoder jakiś komunikat by wyświetlił jeszcze na ekranie no ale konsultant pierwszy nie chciał słuchać i był tak  pochłonięty swoją pracą  na tyle że mi zresetował dekoder bo sądził że to u mnie nigdzie indziej i nie chciał słuchać że nic to nie da. Tak czułem że musiało się coś rozłączyć ale że w orange i nie sądziłem że u nadawcy.

Zapewne ktoś rozbierał choinkę ze świąt i wyciągnął nie ten kabel z gniazdka 😁😜