Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dekoder- problem z wpisaniem ID usługi TV

ROZWIĄZANE

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 4
  • 0

Dekoder- problem z wpisaniem ID usługi TV

Witam! Moim problemem jest wpisanie złego kodu id usługi TV, dokładnie po wpisaniu 10 cyfr id wyświetla się komunikat, że ID niepoprawne i należy wprowadzić ponownie. Posiadam dekoder Sagemcom whd80

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Dekoder- problem z wpisaniem ID usługi TV

@EW92Z tego co pamiętam to od podpisania umowy miałeś 30 dni na aktywacje usługi TV ale tego nie zrobiłeś wiec pozostaje kontakt z BOK  Zobacz jeszcze tu aktywacja

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

9 ODPOW. 9
Anonim

Nie dotyczy

Dekoder- problem z wpisaniem ID usługi TV

@EW92Kiedy podpisałeś umowę i czy otrzymałeś sms ze usługa jest gotowa do uruchomienia? 


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 4
  • 0

Dekoder- problem z wpisaniem ID usługi TV

@Anonim W maju 2016, ale dopiero teraz podłączamy telewizję bo wcześniej nie widzieliśmy takiej potrzeby i tak otrzymałem sms niedługo po podpisaniu umowy

Anonim

Nie dotyczy

Dekoder- problem z wpisaniem ID usługi TV

@EW92, tu masz linka, po zalogowaniu się i przejściu do usługi

https://www.orange.pl/slr/pl/konto/obsluga_online/podsumowanie

WHD 80.PNGoraz film ekspertów Orange https://www.youtube.com/watch?v=ZJQnas78DkQ


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 4
  • 0

Dekoder- problem z wpisaniem ID usługi TV

Dzięki, wykonałem wszystkie kroki z filmiku wydaje mi się że problem leży w czymś innym 😕

 


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Dekoder- problem z wpisaniem ID usługi TV

@EW92, czy doszedłeś już w czym tkwił problem? Może opiszesz nam coś, co naświetli sytuację?

Anonim

Nie dotyczy

Dekoder- problem z wpisaniem ID usługi TV

@EW92Z tego co pamiętam to od podpisania umowy miałeś 30 dni na aktywacje usługi TV ale tego nie zrobiłeś wiec pozostaje kontakt z BOK  Zobacz jeszcze tu aktywacja


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 181
  • 81
  • 11

Dekoder- problem z wpisaniem ID usługi TV

Te dekodery mają skopaną obsługę błędów. Często taki komunikat oznacza że dekoder nie mógł połączyć się s platformą Orange. Zobacz czy podłączenie masz ok tzn czy dekoder jest podłączony do routera.

Anonim

Nie dotyczy

Dekoder- problem z wpisaniem ID usługi TV


EW92 napisał(-a):

Dzięki, wykonałem wszystkie kroki z filmiku wydaje mi się że problem leży w czymś innym 😕

 


@EW92, poszperałem troszkę i jak zechcesz, to przejrzyj. Czasem nie warto zdać się na eksperymenty.

http://www.orange.pl/kid,4002300352,id,4002300431,title,dekodery-i-akcesoria,article.html schematy połączeń w technologii kablowej i stacjonarnej
http://www.orange.pl/kid,4004491428,id,4004492003,title,Sagemcom-WHD-80-podlaczenie-i-aktywacja-uslu...
https://www.orange.pl/view/pomoc-techniczna-telewizja
http://www.orange.pl/telewizja_b2c.phtml?selectedProducer=Sagemcom&selectedTerminal=WHD%2080&termina...


Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10915
  • 150

Dekoder- problem z wpisaniem ID usługi TV

@EW92
czy któraś z udzielonych tu porad okazała się pomocna? 🙂
Jeśli tak, to... Wiesz... 😉

Pokaż szczegóły
Zawsze możesz skorzystać z takiej pięknej zasady społecznościowej Emotikon: Szczęśliwy
agitacja.jpg