- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam! Moim problemem jest wpisanie złego kodu id usługi TV, dokładnie po wpisaniu 10 cyfr id wyświetla się komunikat, że ID niepoprawne i należy wprowadzić ponownie. Posiadam dekoder Sagemcom whd80
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder- problem z wpisaniem ID usługi TV
@EW92Kiedy podpisałeś umowę i czy otrzymałeś sms ze usługa jest gotowa do uruchomienia?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder- problem z wpisaniem ID usługi TV
@Anonim W maju 2016, ale dopiero teraz podłączamy telewizję bo wcześniej nie widzieliśmy takiej potrzeby i tak otrzymałem sms niedługo po podpisaniu umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder- problem z wpisaniem ID usługi TV
@EW92, tu masz linka, po zalogowaniu się i przejściu do usługi
https://www.orange.pl/slr/pl/konto/obsluga_online/podsumowanie
oraz film ekspertów Orange https://www.youtube.com/watch?v=ZJQnas78DkQ
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder- problem z wpisaniem ID usługi TV
Dzięki, wykonałem wszystkie kroki z filmiku wydaje mi się że problem leży w czymś innym 😕
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder- problem z wpisaniem ID usługi TV
@EW92, czy doszedłeś już w czym tkwił problem? Może opiszesz nam coś, co naświetli sytuację?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder- problem z wpisaniem ID usługi TV
Te dekodery mają skopaną obsługę błędów. Często taki komunikat oznacza że dekoder nie mógł połączyć się s platformą Orange. Zobacz czy podłączenie masz ok tzn czy dekoder jest podłączony do routera.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder- problem z wpisaniem ID usługi TV
EW92 napisał(-a):Dzięki, wykonałem wszystkie kroki z filmiku wydaje mi się że problem leży w czymś innym 😕
@EW92, poszperałem troszkę i jak zechcesz, to przejrzyj. Czasem nie warto zdać się na eksperymenty.
http://www.orange.pl/kid,4002300352,id,4002300431,title,dekodery-i-akcesoria,article.html schematy połączeń w technologii kablowej i stacjonarnej
http://www.orange.pl/kid,4004491428,id,4004492003,title,Sagemcom-WHD-80-podlaczenie-i-aktywacja-uslu...
https://www.orange.pl/view/pomoc-techniczna-telewizja
http://www.orange.pl/telewizja_b2c.phtml?selectedProducer=Sagemcom&selectedTerminal=WHD%2080&termina...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder- problem z wpisaniem ID usługi TV
@EW92
czy któraś z udzielonych tu porad okazała się pomocna? 🙂
Jeśli tak, to... Wiesz... 😉