- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder iwu 200
Dobrałem pierwszy dekoder do usługi Multiroom sagecom iwu 200 połowa konfiguracji kody wpisane i występuje test połączenia i po chwili błąd s78-01 ani próba resetowania nie pomaga czy Orange musi aktywować usługę Multiroom i nowy dekoder żeby mógł działać ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder iwu 200
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder iwu 200
W salonie w Orange w sobotę a mamy już poniedziałek i usługa dalej nie aktywna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder iwu 200
@Jacob21Dekoder musi być dopisany do bazy aktywnych urządzeń w usłudze (ze względu na brak karty ten konkretny dekoder) i sama usługa musi być ujęta jako multirioom i odpowiednio skonfigurowana (dwa niezależnie działające multicasty). Login IDTV będzie ten sam i hasło również
Spróbuj na czacie sprawdzić czy już Twój multiroom istnieje w systemie, Zobacz też w menu dekodera czy pobiera adres IP z modemu (podłączasz po wifi czy po kablu z modemem?)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder iwu 200
https://www.orange.pl/view/kontakt
Może zrobili z asystą techniczną.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder iwu 200
Po kablu teraz jest wcześniej przez wifi ale ten sam błąd wyskakuje s78-01
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder iwu 200
@Jacob21 https://nasz.orange.pl/t5/Dekodery-i-inne/Dekoder-Samsung-B%C5%82ad-S78-01/td-p/74509
https://nasz.orange.pl/t5/Dekodery-i-inne/Zmiana-dekoder/td-p/176390
Diagnoza? Nie dopisany do zasobów aktywnych