Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Ciągłe resetowanie Modemu do TV SAT

ROZWIĄZANE

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 12
  • 48
  • 1

Ciągłe resetowanie Modemu do TV SAT

Witajcie Koleżanki i Koledzy. 

Mam problemik po wymianie modemu do TV SAT. Na info kazali mi go resetować lub przeprowadzić instalację od nowa. Robiłem jedno i drugie i nic nie wskórałem. 

Proszę może Ktoś spotkał się już z takim problemem: Po włączeniu modemu uruchamia się wciąż od nowa - tak jak po resecie zasilaniem. Przy okazji po kilku minutach zapala się "wkurzająca" czerwona dioda po stronie prawej ( u dołu) godziny - aktualnego czasu, który jest na szczęście przyciemniony.

Pozdrawiam...

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 12
  • 48
  • 1

Ciągłe resetowanie Modemu do TV SAT

Słuchajcie Koleżanki i Koledzy!!! 

HURA ! ! !

 Jeden z kolegów informatyków podsunął mi pomysł i pomogło! 😀!!!

Otóż powiedział mi, abym wyłączył w modemie TV SAT przez ustawienia : oszczędzanie energii.

WSZYSCY AKTYWNI I ZAINTERESOWANI - udało się i obecnie modem załącza się jak powinien - bez zbędnych wydłużonych czasów i świecącej diody na czerwono (panel czołowy).

Polecam wszystkim, którzy mięli podobny problemik.

Dziękuję wszystkim za podpowiedzi...i pozdrawiam...

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

8 ODPOW. 8

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14228
  • 58490
  • 709

Ciągłe resetowanie Modemu do TV SAT

@wcezaryw1 prawdopodobnoe nie pobrał softu dla sat. Zobacz czy wejdziesz do menu głównego dekodera ( kombinacja guzików DCD) i zobacz jaki masz soft i ustawienia 

Jak osiągniesz menu, moz sz niby zrobić reset, ale to połowiczny sukces. Tak naprawdę jak dekoder zawiesił się na upgrade zostaje tylko wymiana lub negocjacje na infolinii o reset po ich stronie. Jeszcze jedno: czy i jak dekoder jest połączony z modemem? Jaki to model?


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29507
  • 271

Ciągłe resetowanie Modemu do TV SAT

@wcezaryw1  tak jak mówi @agat13  brak softu dla sat i stąd te problemy.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19630
  • 56850
  • 774

Ciągłe resetowanie Modemu do TV SAT

@wcezaryw1 czasami tak się dzieje przy błędnym pobraniu aktualizacji. Sam nic nie zrobisz. Urządzenie do wymiany w salonie Orange.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 12
  • 48
  • 1

Ciągłe resetowanie Modemu do TV SAT

Słuchajcie Koleżanki i Koledzy!!! 

HURA ! ! !

 Jeden z kolegów informatyków podsunął mi pomysł i pomogło! 😀!!!

Otóż powiedział mi, abym wyłączył w modemie TV SAT przez ustawienia : oszczędzanie energii.

WSZYSCY AKTYWNI I ZAINTERESOWANI - udało się i obecnie modem załącza się jak powinien - bez zbędnych wydłużonych czasów i świecącej diody na czerwono (panel czołowy).

Polecam wszystkim, którzy mięli podobny problemik.

Dziękuję wszystkim za podpowiedzi...i pozdrawiam...


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29507
  • 271

Ciągłe resetowanie Modemu do TV SAT

@wcezaryw1  dobrze że się udało i wszystko działa, jedno ale... to że Twój post powinieneś oznaczyć jako "Rozwiązanie" 😉


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14228
  • 58490
  • 709

Ciągłe resetowanie Modemu do TV SAT

@wcezaryw1 z tym, że oszczędzanie energii to jedna z podstawowych opcji i ma się nijak do resetowania dekodera ( według Twojego opisu)


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 12
  • 48
  • 1

Ciągłe resetowanie Modemu do TV SAT

Witaj Agat13!

Otóż chciałem, aby mój nowy modem działał jak poprzedni i uruchamiał się niezwłocznie - podejmowałem starania w tym kierunku. Resetowanie i ponowne konfigurowanie go od nowa - nie dawało efektów - teraz to się udało. Jestem zadowolony i rzeczywiście zamykam temat - dzięki i pozdrawiam...

 

Dzięki Ci Panie - Slav72.

Już zamykam temat, będąc bardzo happy. Pozdrawiam i Wszystkiego naj naj!!!

________________
* Scalenie wpisów – moderator Kinga


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29507
  • 271

Ciągłe resetowanie Modemu do TV SAT

@wcezaryw1  na forum nie "Panujemy" (zgodnie z regulaminem) 😉