- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Może tutaj ktoś pomoże, bo kontaktów z BOK było już chyba ok. 50-u i choć ostatnia reklamacja jeszcze jest w toku to nie mam wielkich nadziei. Po kilku miesiącach bezproblemowego korzystania z C+ online skończyła mi się umowa zawarta poprzez Orange i nastąpiła przerwa. Po podpisaniu nowej umowy stare konto w C+ straciło dostęp do płatnych treści i w Orange polecili założyć nowe konto na inny email. I tutaj pojawiają się problemy, gdyż żadna z opcji proponowana prze Orange nie działa.
Jeszcze w grudniu wskazali link z rejestracją dla klientów Orange
Ostatnia rada gdzie są tylko pola na adres email i hasło też nie działa
Oczywiście próby rejestracji jako klient tv satelitarnej też kończą się porażką.
Nic nie działa, próbowałem różnych adresów email, nr usługi TV i PESEL są dobre, nr abonenta nie wchodzi gdyż jest za długi, nr karty w dekoderze też odpada, gdyż jest to dekoder 4k Premium.
W czasie tej walki czasami odsyłali do Canal+, jednak w C+ odpowiadają, że nie są przeszkoleni w obsłudze klientów Orange i nie mogą pomóc.
Nie wiem może coś przegapiłem i istnieje jakieś proste rozwiązanie.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ja bym spróbował jeszcze przed wejściem na tę stronę:
https://logowanie.pl.canalplus.com/rejestracja/partnerzy?p=ORANGE&t=ORANGE
wyczyścić ciasteczka w przeglądarce, tzn. usunąć wszystkie dotyczące canalplus. Ta strona intensywnie z nich korzysta, być może że tam kryje się problem blokujący np. skądinąd dobry pomysł usunięcia konta i ponownej rejestracji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
CANAL+ Online - problem z ponowną rejestracją
@max_zorin reklamację składaj tylko do Orange, bo oni tym zarządzają, jeśli w umowie masz C+ online to musi ci działać 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
CANAL+ Online - problem z ponowną rejestracją
@max_zorin czy logujesz się w strefie Canal+ https://strefa.pl.canalplus.com/ za pomocą PESEL lub NIP? Jeżeli tak, to jest zmiana sposobu logowania i musisz kliknąć w Zarejestruj się i załóż konto ponownie.
Czy korzystasz z usługi Jedna płatność?
https://strefa.pl.canalplus.com/index.html?#/payments/settings ? Tam są warunki.
Dla klientów Orange masz niżej link z informacją. Wątpliwości co do logowania przez https://www.orange.pl/twojekonto/zaloguj zgłoś na czacie poprzez konto webowe MO lub poprzez aplikację MO, albo telefonicznie. Jak Ci wygodnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
CANAL+ Online - problem z ponowną rejestracją
Ten link dla klientów Orange "Logowanie dla klientów Orange " kieruje tylko do strony logowania Mój Orange. Tak jak wyżej pisałem z poprzednią rejestracją nie było problemów, dopiero ta luka w świadczeniu usługi namieszała.
Wczoraj jeszcze pomyślałem o opcji usunięcia konta w c+ online, bo może to konto blokuje możliwość założenia nowego, ale nawet tutaj pojawiają się problemy...
Z innym, starszym i nie związanym z Orange kontem w C+ nie było problemu, można je było spokojnie usunąć, przy tym wyskakuje taki komunikat.
Mam wrażenie, że jestem w jakieś szarej strefie pomiędzy Orange i C+ gdzie nikt nie potrafi pomóc.
Jeśli chodzi o reklamację, to jeszcze czekam na odpowiedź na zgłoszenie drogą telefoniczną, tym razem kazali czekać do 7dni, a nie do 36 godzin, więc może coś tam uradzą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
CANAL+ Online - problem z ponowną rejestracją
Kiedy była zawarta umowa ?
Telewizję masz po IPTV od Orange (piszesz o dekoderze 4K Premium czyli Samsung ?), Czy tv jest po SAT i masz TV od C+ ?
tu masz wszystkie informacje :
https://www.orange.pl/telewizja/canalplus-online?_ga=2.44193316.1039718252.1673633729-1187557543.166...
W sekcji najważniejsze pytania masz różne sposby rejestracji, zależne od daty podpisania umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
CANAL+ Online - problem z ponowną rejestracją
Umowa na tv (i całą masę usług) była zawarta nieco ponad dwa lata temu, potem przeszła na chwilę na czas nieokreślony i została przedłużona w grudniu 22. Jednak Orange w tej nowej umowie zapomniało o C+ mimo, że było to uzgodnione. Po uwzględnieniu reklamacji trzeba było zrobić aneks i to było już w styczniu 23, kanały C+ wróciły do tv, jednak dostępu C+ online nadal brak.
Tak, dekoder to Samsung, tv idzie ze światłowodu.
Przejrzałem wszystkie pytania i niestety żaden ze sposobów nie działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ja bym spróbował jeszcze przed wejściem na tę stronę:
https://logowanie.pl.canalplus.com/rejestracja/partnerzy?p=ORANGE&t=ORANGE
wyczyścić ciasteczka w przeglądarce, tzn. usunąć wszystkie dotyczące canalplus. Ta strona intensywnie z nich korzysta, być może że tam kryje się problem blokujący np. skądinąd dobry pomysł usunięcia konta i ponownej rejestracji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
CANAL+ Online - problem z ponowną rejestracją
Sprawdź maile z o kresu kiedy była zawierana umowa (spam itd) powinieneś otrzymać link do aktywacji konta w którym należy zmienić tymczasowy login i tymczasowe hasło (które winno być wysłane sms na numer kontaktowy z tamtego okresu)
Tak powinien wyglądać mail.
Ale obawiam się jednak że bez interwencji Orange się nie obejdzie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
CANAL+ Online - problem z ponowną rejestracją
Działa! To jednak ciasteczka, wystarczyło samo ich wyczyszczenie. Obyło się bez usuwania starego konta, do rejestracji nowego użyłem innego emaila i poszło. Dzięki wielkie.
Dziękuję wszystkim za pomoc. Problem rozwiązany.