- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak synchronizacji obrazu z dźwiękiem na kanałach C+ - Smart 4k stream Android TV
Ok, nie doczytałem tego, ale jeśli ma się zainstalowaną apkę C+ Online i działa to po co męczyć się z tą od Orange skoro powoduje błędy 🤔
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak synchronizacji obrazu z dźwiękiem na kanałach C+ - Smart 4k stream Android TV
@slav72 Tak chodzi mi o aplikacje od Orange tv że to tam jest problem a w tej aplikacji jest tylko zmiana jezyka w opcjach a to nie pomaga. W aplikacji Canal+ online Jest wszystko ok. Telewizor na którym ogladam tez nie ma nic do tego bo używałem inny tv z tym tunerem i też jest ten sam problem. A zmieniałem tez opcje dzwieku na tv i nic to nie dało.
W orange mam wykupiony abonament na 1 rok a aplikacja C+ juz na dniach mi sie kończy. W sumie to płace za to to wymagam by działało dobrze. po za tym wole aplikacje od orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak synchronizacji obrazu z dźwiękiem na kanałach C+ - Smart 4k stream Android TV
@slav72 Może nie chce mu się przełączać między aplikacjami skoro wszystkie kanały ma w aplikacji od orange której i tak nie może odinstalować, taki pro tip podobno za 4zł wymieniają ten dekoder na 4k multi (nowa wersja androida i trochę lepsze podzespoły) może warto? ale to tylko taka luźna sugestia.
@arte_k88 Na pewno wymiana dekodera nie naprawi tego o czym piszesz bo to ewidentny problem po stronie orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak synchronizacji obrazu z dźwiękiem na kanałach C+ - Smart 4k stream Android TV
@arte_k88 ale skoro masz dostęp do kanałów C+ za pośrednictwem Orange to tak długo jak masz ten dostęp masz też dostęp do C+ Online (jest to powiązane przecież).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak synchronizacji obrazu z dźwiękiem na kanałach C+ - Smart 4k stream Android TV
@slav72 Tego nie wiedziałem musze sobie to aktywować dzieki za podpowiedz. c+ online kupowałem wcześniej a od dosłownie 2 mies mam tv od orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak synchronizacji obrazu z dźwiękiem na kanałach C+ - Smart 4k stream Android TV
Cześć @arte_k88
Przesyłam CI linka do podobnego rozwiązanego problemu, który jest na forum NO dotyczący synchronizacji dźwięku z obrazem (obraz nie nadąża za dźwiękiem) na dekoderze 4K Stream ale dotyczyło to kanałów TVP 4K Stream - uwagi co do synchronizacji dzwięku z obrazem https://nasz.orange.pl/t5/Dekodery-i-inne/4K-Stream-uwagi-co-do-synchronizacji-dzwi%C4%99ku-z-obraze...
Zerknij do tego linka może coś Ci pomoże
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak synchronizacji obrazu z dźwiękiem na kanałach C+ - Smart 4k stream Android TV
Wszystko fajnie @Pablo5 tylko jeśli problem dotyczy jedynie kanałów c+ i występuje tylko w aplikacji orange tv to regulując sobie synchronizacje dźwięku według kanałów c+ w aplikacji orange tv rozwali ją sobie w każdym innym miejscu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak synchronizacji obrazu z dźwiękiem na kanałach C+ - Smart 4k stream Android TV
@arte_k88Zapominałem zapytać, czy dźwięk masz z TV czy idzie jeszcze przez amplituner/kino domowe?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak synchronizacji obrazu z dźwiękiem na kanałach C+ - Smart 4k stream Android TV
U mnie ten sam problem zauważalne na National Geographic (pozycja 455) na dekoderze 4K Stream. Bez względu czy idzie dźwięk przez TV czy przez amplituner czy przez złącze analogowe dekodera. Resety i przywracanie ustawień nic nie daje. Pierwszy raz problem zauważony około 2 tyg. temu. Problem dziś zgłoszony.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »