- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działają u mnie niektóre podstawowe kanały z oferty typu TVN7. Po wymianie dekodera w salonie ten sam problem. Co może być przyczyną ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
Dziś miałam telefon z Orange i działa już poprawnie. Konsultant mówił, że problemem było " nieprawidłowe działanie urządzenia ONT nie dosłyszałem nazwy ale chodzi o takie małe urządzenie podpięte do modemu
Dziękuję za pomoc i pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak kanałów 4-11 dekoder 4K Multi
@Yagadoo jeśli są w ofercie, a mają czarne ekrany zamiast treści, zgłaszają to, bo to brak transmisji. Uszkodzony może być dostęp czy plik wsadowy z profilem użytkownika
Jeśli inne kanały działają, tylko zgłoszenie na infolinię pomoże
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak kanałów 4-11 dekoder 4K Multi
Cześć @Yagadoo
Jeżeli nie masz dostępu do niektórych kanałów np. z pakietu podstawowego lub pakietów dodatkowych (wyświetla się tylko czarny ekran bez żadnego komunikatu), to należy zaktualizować uprawnienia na karcie Viaccess* (jeśli Twój dekoder jest wyposażony w kartę Viaccess).
- Wyłącz modem i dekoder.
- Włącz modem i poczekaj aż połączy się z internetem, następnie włącz dekoder.
- Jeśli po restarcie problem nie zniknie, włącz kanał 998 i pozostań na nim około 15 minut, a następnie włącz kanał, który chcesz oglądać.
Jeśli dekoder został wymieniony i nie ma poprawy to proponuje zgłosić ten problem na Orange czacie lub na infolinii Orange *100 lub 510 100 100 z prośbą o odświeżenie uprawnień na Twojej karcie Viacess
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak kanałów 4-11 dekoder 4K Multi
@Pablo5 Multi to dekoder bezkartowy, a więc uprawnienia są wgrywane z softem
Pierwszy raz słyszę o podobnych objawach i sam jestem ciekaw co zawiniło
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak kanałów 4-11 dekoder 4K Multi
Jutro zadzwonię na infolinię ale Twój pomysł wydaje się bardzo sensowny. Dam znać jakie rozwiązanie
Dziękuję
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak kanałów 4-11 dekoder 4K Multi
@Yagadoowydaje mi się że masz problem z uprawnieniami viacess 🙂
Uprawnienia są odświeżane co 2-3 dni
@Yagadoo jestem ciekawy co jest przyczyną że nie masz tych kanałów 🙂
Spróbuj jeszcze tej pierwszej propozycji co podałem w powyższym poście jeśli to nie pomoże to zgłoś ten problem na infolinii Orange
Daj znać o postępach 🙂
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
Dziś miałam telefon z Orange i działa już poprawnie. Konsultant mówił, że problemem było " nieprawidłowe działanie urządzenia ONT nie dosłyszałem nazwy ale chodzi o takie małe urządzenie podpięte do modemu
Dziękuję za pomoc i pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak kanałów 4-11 dekoder 4K Multi
@Yagadoo no to nowe doświadczenie...
ONT, więc inny operator, i niedopasowanie sprzętowe, skoro naprawili bez wymiany.
Grunt, że działa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak kanałów 4-11 dekoder 4K Multi
@Yagadoociesze się kanały są już dostępne i usługa działa prawidłowo 🤗
Nie ma za co 😎
Służymy pomocą
Życzę bezawaryjnego działania usługi 🙂
Pozdrawiam 🙂