- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do telewizji
Witam, od dzisiaj rana niemam dostępu do telewizji, kanał techniczny nie działa, a infolinia jest nie czynna. Licze na pomoc
________________
* Usunięto spoiler – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do telewizji
@Elahof jakie objawy ? napisz coś więcej, możesz spróbować resetu z poziomu menu dekodera, spróbuj wyjąć też wtyczkę z gniazdka i włączyć z powrotem.
Napisz czy coś w ogóle się wyświetla?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do telewizji
A jak to sprawdzić ? Kiedy przełączam kanały jest czarny ekran
Niestety reset z poziomu dekodera nie pomógł, D c d nic nie działa, wyłączenie od zasialania tak samo
________________
* Scalenie postów – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do telewizji
@Elahof ok wykonaj reset dekodera tak jak na filmiku każdy dekoder Orange tak samo się resetuje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do telewizji
Niestety nic nie pomogło kanał techniczny 998 da się wybrać aczkolwiek diagnoza tv nadal jest niemożliwa do wykonania
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do telewizji
@Elahof Zadzwoń, na nr 19393 poprosi, cię opadanie kodu abonenckiego jak by max. sie odezwał, poproś kilka razy, że prosisz, o rozumowe z konsultantem od 3 do 5 razy przełączy, cię.najprawdopodobniej dekoder padł.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do telewizji
Skoro resety nie pomagają to raczej na infolinii konsultant doradzi to co my i później stwierdzi że wymiana dekodera jest niezbędna, a to dopiero da się zrobić po świętach ☹️
@Elahof jak masz połączony dekoder z modemem, po wifi czy po kablu?, jeżeli po wifi spróbuj połączyć kablem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do telewizji
@slav72 Po wi-fi to by pokazało komunika o braku połączenia tu bardziej padł dekoder tak mi się wydaje .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do telewizji
@Citi2017 skoro pudło padło to w najgorszym momencie, wymiana najwcześniej we wtorek w salonie.
Jak to mawiają "złośliwość rzeczy martwych" i nic nie poradzisz 😞
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »