- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
w trakcie oglądania tv nagle pojawiła się na każdym programie informacja "brak dostępu do kanału". kod błędu L11-01. Co robić?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
https://www.orange.pl/omnibook/dekoder-samsung-icu-100# - pod tym adresem w punkcie 6 jest "Co zrobić w przypadku błędu L11-01?".
Błąd oznacza brak dostępu do pojedynczych kanałów. Dekoder nie jest w stanie podłączyć się do wybranego multicastu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd L11-01
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd L11-01
@aniah85 Spróbuj odświeżyć uprawnienia do kanałów. Jeżeli to nie pomoże, to zrób reset dekodera.
Więcej na:
Ostatecznie skontaktuj się z infolinią.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd L11-01
@aniah85 Zapomniałem napisać, że aby odświeżyć uprawnienia należy wejść w kanał 998. Próbowałaś ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
https://www.orange.pl/omnibook/dekoder-samsung-icu-100# - pod tym adresem w punkcie 6 jest "Co zrobić w przypadku błędu L11-01?".
Błąd oznacza brak dostępu do pojedynczych kanałów. Dekoder nie jest w stanie podłączyć się do wybranego multicastu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd L11-01
Pomogło dopiero skorzystanie z aplikacji mój funbox. Dziękuję wszystkim za pomoc:-)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd L11-01
@aniah85 napisała:
Pomogło dopiero skorzystanie z aplikacji mój funbox. Dziękuję wszystkim za pomoc:-)
Jeśli pomogło, to jeszcze na koniec rozważ poniższe:
- jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk
Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.
🙂
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »