Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Błąd L11-01

ROZWIĄZANE

Poziom 8, Poszukiwacz
  • 4
  • 6
  • 0

Błąd L11-01

w trakcie oglądania tv nagle pojawiła się na każdym programie informacja "brak dostępu do kanału". kod błędu L11-01. Co robić?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Konto usunięte

Nie dotyczy

Błąd L11-01

https://www.orange.pl/omnibook/dekoder-samsung-icu-100# - pod tym adresem w punkcie 6 jest "Co zrobić w przypadku błędu L11-01?".

 

Błąd oznacza brak dostępu do pojedynczych kanałów. Dekoder nie jest w stanie podłączyć się do wybranego multicastu.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

10 ODPOW. 10

Poziom 40, Guru *****
  • 30423
  • 24076
  • 1303

Błąd L11-01

Jest to błąd związany z aktualizacja sp. Zmieniałeś ostatnio umowę?

Poziom 8, Poszukiwacz
  • 4
  • 6
  • 0

Błąd L11-01

nie, nic nie zmieniałam


Poziom 40, Guru *****
  • 30423
  • 24076
  • 1303

Błąd L11-01

To zgłoś problem na BOK http://orange.pl/kontakt

Poziom 31, Ekspert
  • 1765
  • 2038
  • 102

Błąd L11-01

@aniah85 Spróbuj odświeżyć uprawnienia do kanałów. Jeżeli to nie pomoże, to zrób reset dekodera.

Więcej na:

Jak zresetować dekoder.

Ostatecznie skontaktuj się z infolinią.


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 4
  • 6
  • 0

Błąd L11-01

niestety zresetowanie nie pomogło


Poziom 31, Ekspert
  • 1765
  • 2038
  • 102

Błąd L11-01

@aniah85 Zapomniałem napisać, że aby odświeżyć uprawnienia należy wejść w kanał 998. Próbowałaś ?

Konto usunięte

Nie dotyczy

Błąd L11-01

https://www.orange.pl/omnibook/dekoder-samsung-icu-100# - pod tym adresem w punkcie 6 jest "Co zrobić w przypadku błędu L11-01?".

 

Błąd oznacza brak dostępu do pojedynczych kanałów. Dekoder nie jest w stanie podłączyć się do wybranego multicastu.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 4
  • 6
  • 0

Błąd L11-01

Pomogło dopiero skorzystanie z aplikacji mój funbox. Dziękuję wszystkim za pomoc:-)


Zespół Nasz Orange
  • 2366
  • 4101
  • 119

Błąd L11-01


@aniah85 napisała:

Pomogło dopiero skorzystanie z aplikacji mój funbox. Dziękuję wszystkim za pomoc:-)


Jeśli pomogło, to jeszcze na koniec rozważ poniższe: 

Pokaż szczegóły
  • jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk 4.png 
    Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.

 🙂