- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria - brak TV
Dzisiaj od rana telewizja nie działa. Błąd L11-01.
Na infolinii dowiedziałem się że jest awaria.
Czy wiadomo już kiedy będzie przywrócone prawidłowe działanie usługi?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria - brak TV
Cześć @angust
Na infolinii doradca w większości zgłoszonych awarii posiada również ~wstępny termin jej usunięcia. Możesz dopytać np. przy udziale czatu www.orange.pl/kontakt.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria - brak TV
Na infolinii już mi wystawiono zlecenie wymiany dekodera i całe szczęście że rozmowa się przeciągnęła oraz nadszedł w tym czasie wewnętrzny email z info o awarii bo dymałbym niepotrzebnie do salonu wymienić sprzęt.
Tak więc do informacji na infolinii podchodzę z dużą rezerwą i niedowierzaniem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria - brak TV
Zdaję sobie sprawę, że niekiedy może dojść do pomyłki/błędnej weryfikacji z uwagi na to, że pewnych informacji doradcy brakuje - chociażby występująca awaria, która jeszcze nie została potwierdzona/przekazana pracownikom. Jest to raczej incydentalne. Mam nadzieję, że szybko się z nią uporają i wszystko niebawem wróci do normy.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś