Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Highlighted
Poziom 13, Recenzent
  • 16
  • 10
  • 0

Awaria - brak TV

Dzisiaj od rana telewizja nie działa. Błąd L11-01.

Na infolinii dowiedziałem się że jest awaria.

Czy wiadomo już kiedy będzie przywrócone prawidłowe działanie usługi?

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz
Zespół Nasz Orange
  • 472
  • 1450
  • 30

Awaria - brak TV

Cześć @angust 

Na infolinii doradca w większości zgłoszonych awarii posiada również ~wstępny termin jej usunięcia. Możesz dopytać np. przy udziale czatu www.orange.pl/kontakt.

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |

Poziom 13, Recenzent
  • 16
  • 10
  • 0

Awaria - brak TV

Na infolinii już mi wystawiono zlecenie wymiany dekodera i całe szczęście że rozmowa się przeciągnęła oraz nadszedł w tym czasie wewnętrzny email z info o awarii bo dymałbym niepotrzebnie do salonu wymienić sprzęt.

Tak więc do informacji na infolinii podchodzę z dużą rezerwą i niedowierzaniem.

Zespół Nasz Orange
  • 472
  • 1450
  • 30

Awaria - brak TV

Zdaję sobie sprawę, że niekiedy może dojść do pomyłki/błędnej weryfikacji z uwagi na to, że pewnych informacji doradcy brakuje - chociażby występująca awaria, która jeszcze nie została potwierdzona/przekazana pracownikom. Jest to raczej incydentalne. Mam nadzieję, że szybko się z nią uporają i wszystko niebawem wróci do normy.

 

Pozdrawiam Szczęśliwa kobieta

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |

Poziom 13, Recenzent
  • 16
  • 10
  • 0

Awaria - brak TV

TV już działa. Temat do zamknięcia

Zespół Nasz Orange
  • 472
  • 1450
  • 30

Awaria - brak TV

Super Szczęśliwa kobieta

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |