Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Aktywacja nowych kanałów

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Recenzent
  • 10
  • 2
  • 1

Aktywacja nowych kanałów

Dwa dni temu podpisywałam umowę na nowy pakiet kanałów telewizyjnych i dodatkowych kanałów (m.in pakiet z Canal+). Technik, który wymieniał mi router i przy okazji przywiózł umowę do podpisu powiedział, że kanały powinny się pojawić do 48 godzin. Minęły i nadal nie ma. Zastanawiam się czy muszę coś jeszcze gdzieś odklikać czy po prostu jeszcze czekać. Ktoś wie jak długo to trwa?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 20, Pasjonat
  • 203
  • 122
  • 4

Aktywacja nowych kanałów

Miałem podobną sytuację po wymianie dekodera i po telefonie na infolinię i naprawdę wyrozumiałego i pomocnego Pana Konsultanta ręcznie uaktywnił mi aktywację . Po parunastu minutach oglądałem programy bez problemów.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4

Poziom 35, Ekspert
  • 2850
  • 4765
  • 122

Aktywacja nowych kanałów

Odświeżałeś uprawnienia na kanale 998?


Poziom 40, Guru *****
  • 31650
  • 31517
  • 1339

Aktywacja nowych kanałów

A patrzyłaś na mój orange na jakim statusie jest zamówienie?

Poziom 13, Recenzent
  • 10
  • 2
  • 1

Aktywacja nowych kanałów

Nie wiedziałam, że trzeba odświeżyć na jakimś kanale. Cóż po przeczekaniu 30 minut aż się załaduje pasek pokazał się komunikat "Błąd techniczny".

 

Miało być "tata podpisywał umowę". On konta na mój orange nie miał, założyłam mu teraz ale nie widzę tam żadnych zamówień (jedynym zamówieniem jest rejestracja konta w mój orange). Jest za to, że umowa się kończy teraz w styczniu, więc może jeszcze tego nie przetworzyli?


Poziom 20, Pasjonat
  • 203
  • 122
  • 4

Aktywacja nowych kanałów

Miałem podobną sytuację po wymianie dekodera i po telefonie na infolinię i naprawdę wyrozumiałego i pomocnego Pana Konsultanta ręcznie uaktywnił mi aktywację . Po parunastu minutach oglądałem programy bez problemów.