- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dwa dni temu podpisywałam umowę na nowy pakiet kanałów telewizyjnych i dodatkowych kanałów (m.in pakiet z Canal+). Technik, który wymieniał mi router i przy okazji przywiózł umowę do podpisu powiedział, że kanały powinny się pojawić do 48 godzin. Minęły i nadal nie ma. Zastanawiam się czy muszę coś jeszcze gdzieś odklikać czy po prostu jeszcze czekać. Ktoś wie jak długo to trwa?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Miałem podobną sytuację po wymianie dekodera i po telefonie na infolinię i naprawdę wyrozumiałego i pomocnego Pana Konsultanta ręcznie uaktywnił mi aktywację . Po parunastu minutach oglądałem programy bez problemów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja nowych kanałów
Odświeżałeś uprawnienia na kanale 998?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja nowych kanałów
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja nowych kanałów
Nie wiedziałam, że trzeba odświeżyć na jakimś kanale. Cóż po przeczekaniu 30 minut aż się załaduje pasek pokazał się komunikat "Błąd techniczny".
Miało być "tata podpisywał umowę". On konta na mój orange nie miał, założyłam mu teraz ale nie widzę tam żadnych zamówień (jedynym zamówieniem jest rejestracja konta w mój orange). Jest za to, że umowa się kończy teraz w styczniu, więc może jeszcze tego nie przetworzyli?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Miałem podobną sytuację po wymianie dekodera i po telefonie na infolinię i naprawdę wyrozumiałego i pomocnego Pana Konsultanta ręcznie uaktywnił mi aktywację . Po parunastu minutach oglądałem programy bez problemów.