26-07-2017
22:31
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
26-07-2017
22:31
przedłużenie umowy , brak internetu
itam, wczoraj przedłużyłam umowę, i nie mogę połączyć się z internetem za pomocą transmisji danych, w telefonie jest wszystko ustawione tak jak jest napisane na stronce ustaw.orange.pl , jednak wyświetla się napis przy włączaniu transmisji danych : " rozłączono ponieważ usługa jest niedostępna". na wifi wszystko działa.
proszę o pomoc
proszę o pomoc
Etykiety:
1 ODPOWIEDŹ 1
26-07-2017
22:34
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
26-07-2017
22:34
przedłużenie umowy , brak internetu
A ponowne uruchomienie telefonu coś daje? czy przy przedłużeniu była wymieniana karta sim?