- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
gwarancja odmowa
Zakupiony przeze mnie w dniu 24-02-2017 towar jest wadliwy.
Stwierdzona wada polega na tym że: od początku użytkowania bateria bardzo szybko się wyładowywała mimo małego użytkowania (nie grając w żadne gry ,nie używając do mediów społecznościowych.)Telefon został oddany do serwisu 11-01-2018 gdy w nocy nagle rozładowywał się całkowicie że nawet budzik nie działał .Zostały wymienione części ale po jakimś czasie było jeszcze gorzej .Telefon nie tylko nie trzymał baterii ale i zaczął się nagrzewać i to dosyć mocno nawet przy krótkich rozmowach i przy ładowaniu baterii do tego zawieszał się całkowicie i tylko przez restart można go było uruchomić. Oddałam do naprawy znowu 17-01-2019 i niestety napisano mi że serwis odmawia naprawy że uszkodzenie mechaniczne płyty głównej na skutek naprężeń .A był użytkowany normalnie zabezpieczony etiu i szkłem hartowanym nigdy nie spadł ani nic innego.zresztą nie ma ani rysek ani śladów użytkowania jest bardzo zadbany a przez ten cały okres więcej leżał nie używany gdyż od początku coś jest z nim nie tak.Co mam zrobić gdyż dzwoniąc do huwawey powiedzieli mi że od opinii serwisu nie ma odwołania czuję się oszukana od samego początku
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
gwarancja odmowa
Tu jest lista salonów serwisowych Huawei jeśli masz blisko to możesz spróbować . Poza tym mają promocję:
Dni serwisowe w Huaweiu. W każdy ostatni piątek i sobotę miesiąca naprawisz telefon za darmo.
Oczywiście usługa jest za darmo. Nie części.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
gwarancja odmowa
niestety wszędzie daleko ale dzwoniłam do nich to mnie zbyli
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
gwarancja odmowa
ja po prostu nie mogę zrozumieć jak mogłam uszkodzić płytę główną gdzie telefon był naprawdę dobrze zabezpieczony ,nie noszony gdzieś w kieszeni czy tym podobne .Tylko po tej pierwszej naprawie serwisowej zaczął się grzać przy rozmowach i to krótkich parę minut.To mnie najbardziej fkurza bo dbam o telefon on nie ma nawet ryski
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
gwarancja odmowa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
gwarancja odmowa
no bez przesady nie sprawdzałam ale naprawdę nie jestem nastolatką noszę telefon w torebce w osobnej kieszonce i nie było takich sytuacji żeby mi kiedykolwek nawet spadł.Najbardziej mi chodzi o to jak to się mogło uszkodzić
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
gwarancja odmowa
Np. Dziecko przez przypadek usiadło na nim i nic nie powiedziało itp.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
gwarancja odmowa
@ewaszka1 czasem to wina konstrukcji czy montażu płyty głównej, serwis z zasady zwala winę na użytkownika, walczyć o darmową naprawę, konsument ma swoje prawa, więc nie daj się 😉
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »