- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
07-10-2016
15:32
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-10-2016
15:32
brak usługi
A to stało się nagle? nie zmieniałeś oferty? karty?
obydwa telefony co masz są w Orange?
obydwa telefony co masz są w Orange?
07-10-2016
16:39
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-10-2016
16:39
brak usługi
Od jakiegoś miesiąca - dwóch, najpierw stopniowo, czyli np godziny nie miałem w ogóle zasięgu, a poźniej full zasięg. Oferty nie zmieniałem, kart też nie. Oba nr są w Orange
07-10-2016
17:12
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
08-10-2016
08:39
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
08-10-2016
08:39
brak usługi
Nie robiłem jeszcze testu, dzisiaj go przeprowadzę.
Wpadłem na taką jeszcze rzecz, mianowicie czy możliwe jest,że korzystam z anteny NR 1 np w pracy przez co jak wracam do domu gubie sygnał, a telefon mi nie szuka innego odbiornika? Bo zaóważyłem wczoraj jak pojechałem w inna część miasta i telefon odzyskał zasięg bo złapał sygnał z anteny NR 2 i do tej pory mam sygnał (może nie jakiś wyśmienity, ale mam)
08-10-2016
09:14
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
08-10-2016
09:14
brak usługi
To wydaje mi się, że gdzieś gubisz zasięg. Niestety tego inaczej niż ręczne wyszukiwanie sieci lub ponowne uruchomienie aparatu możesz nie rozwiązać...
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »