Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

brak usługi


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36193
  • 1366

brak usługi

A to stało się nagle? nie zmieniałeś oferty? karty?
obydwa telefony co masz są w Orange?

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

brak usługi

Od jakiegoś miesiąca - dwóch, najpierw stopniowo, czyli np godziny nie miałem w ogóle zasięgu, a poźniej full zasięg. Oferty nie zmieniałem, kart też nie. Oba nr są w Orange


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36193
  • 1366

brak usługi

A robiłeś test krzyżowy jak @Anonim sugerował?

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

brak usługi

Nie robiłem jeszcze testu, dzisiaj go przeprowadzę.

 

Wpadłem na taką jeszcze rzecz, mianowicie czy możliwe jest,że korzystam z anteny NR 1 np w pracy przez co jak wracam do domu gubie sygnał, a telefon mi nie szuka innego odbiornika? Bo zaóważyłem wczoraj jak pojechałem w inna część miasta i telefon odzyskał zasięg bo złapał sygnał z anteny NR 2 i do tej pory mam sygnał (może nie jakiś wyśmienity, ale mam) 

 

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36193
  • 1366

brak usługi

To wydaje mi się, że gdzieś gubisz zasięg. Niestety tego inaczej niż ręczne wyszukiwanie sieci lub ponowne uruchomienie aparatu możesz nie rozwiązać...