- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ZoiPer + voip neofon
Witam!
Mam problem z konfiguracją voip w aplikacji na telefonie.
Posiadam neostradę vdsl+telewizję+telefon voip.
Zainstalowałem ZoiPer na androidzie, wpisałem co trzeba i wyskoczył status " Konto jest aktywne".
Na tę chwilę mogę wybierać numery i dzwonić jednak niestety po obu stronach słuchawki cisza jak makiem zasiał 😞
Czy mogę prosić o pomoc w konfiguracji ZoiPer-a albo innego programu voip na androidzie?
Dziękuję za odpowiedzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ZoiPer + voip neofon
@avatarpl prawdę powiedziawszy, to jest usługa VoIP, ale telefon stacjonarny musi być wpięty router-a do wejścia telefonicznego, aby działało prawidłowo. Nie wiem, czy na androidzie uda się uruchomić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ZoiPer + voip neofon
Jak nie będzie działać, pokaż screen konfiguracji w tym programie (najlepiej czystej by nie było danych osobowych).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ZoiPer + voip neofon
Dzięki za odpowiedź 🙂
Wstawiam konfigurację.
Przez przypadek odkryłem, że ZoiPer działa w pełni ale tyko w sieci internetowej po GSM. Przez domowy router nie działa. (Można zadzwonić z voipa ale nic nie słychać po obu stronach)
Chciałem zaznaczyć, że pozbyłem się już Funboxa2 i mam internet przez konwerter Planet VS-231 i router TP-Link AX6000.
Myślę, że chodzi tu o przekierowanie portów ale nie umiem sobie z tym poradzić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ZoiPer + voip neofon
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ZoiPer + voip neofon
Tak zgadza się! Po sieci komórkowej działa a przez mój VC-231 + AX6000 już nie..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ZoiPer + voip neofon
Nie wiem czy kto kwestia niższego MTU czy blokowania portów. To ktoś z Orange może zerknie i coś podpowie.
Ew. powiedz co zrobiłeś niestandardowego w routerze?
przy loginie Neostrady masz dopisek ipv6? jeśli tak, czy próbowałeś go usunąć?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ZoiPer + voip neofon
Łączę się po ipv4 (PPPoE, MTU=1492) z dopiskiem "BEZ_OCHRONY-" w loginie.
W routerze oczywiście zaznaczone IPTV.
Vlan ID=35
VLAN ID VoIP =37 - co do tego to nie mam pewności
IPTV Vlan ID =36 - co do tego to nie mam pewności
Internet chodzi trochę sprawniej niż z FunBoxem2 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ZoiPer + voip neofon
Tutaj jest info https://www.orange.pl/fid,4002278347,id,3081100001,title,konfiguracja-na-w-asnym-routerze-neostrada-...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ZoiPer + voip neofon
Zmieniłem i nic :(.
To raczej nic nie pomoże. Ma to chyba znaczenie przy podłączeni sprzętowej bramki VoIP do portu Ethernet.