- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie iPhone 12 Pro
8 grudnia udało mi się zamówić iPhona 12 Pro po 1.5 miesiąca śledzenia stanów na bieżąco. Niestety moje zamówienie zostało anulowane. Po 2 tygodniach dział reklamacji poinformował mnie, że na moją firmę mogę złożyć zamówienie jedynie w salonie, bo jest potrzebna dodatkowa weryfikacja. Po wizycie w lokalnym salonie okazuje się, że w bazie widniały dane poprzedniego właściciela firmy, a nie moje. To najprawdopodobniej był problem. Przy składaniu zamówienia przez infolinię wprost się zapytałem czy dane zostały zaktualizowane z KRS i czy to nie będzie w jakiś sposób przeszkoda przy weryfikacji zamówienia. Zostałem zapewniony, że nie ma żadnego problemu. Czy w tej sytuacji i jakże ograniczonej dostępności iPhona 12 Pro mogę oczekiwać od orange wznowienia mojego zamówienia?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie iPhone 12 Pro
Jeżeli nie mają już na stanie telefonu, to raczej nie, mogłeś od razu po anulacji poprosić o rezerwację sprzętu do czasu wyjaśnienia sprawy, bo codziennie sprawdzałeś stany magazynowe, bo w końcu na niego trafić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie iPhone 12 Pro
@piotrek161011 jeśli telefon jest dostępny i dane aktualne, to jak najbardziej, jeśli nadal coś nie tak, to weryfikacja będzie odmowna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie iPhone 12 Pro
Dzwoniłem prawie codziennie po złożeniu zamówienia, ponieważ żaden z konsultantów, którzy mieli dać informację o moim zamówieniu nie odzywali się w umówionym terminie. Zapewniali, że to pewnie błąd systemu i sprzedało się więcej sztuk niż było na stanie. Dopiero po 2 tygodniach dostałem odpowiedź z działu reklamacji na temat przyczyny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie iPhone 12 Pro
@Anonim Problem właśnie polega na tym, że telefon nie jest dostępny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie iPhone 12 Pro
@piotrek161011napisał(-a)Problem właśnie polega na tym, że telefon nie jest dostępny.
To po zamiatanie, pewnie już w tym roku nie będzie, ale optymistycznie, może po Świętach ☺