- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
10-05-2017
19:10
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-05-2017
19:10
WiFi Samsung J3 2016
Możesz wyłączyć usługę możliwości zawieszenia połączeń na bok. Zwróć też, że jest to usługa standardowa w abonamencie, realizacja jest tylko na Twoją wyraźną prośbę.
A masz jeszcze inne karty sim do sprawdzenia gniazda na sim?
A masz jeszcze inne karty sim do sprawdzenia gniazda na sim?
10-05-2017
19:13
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-05-2017
19:13
WiFi Samsung J3 2016
Tak umiem, ale przeraża mnie myśl o ponownym założeniu konta aby działał telefon
W tej chwili nie mam,ale jak będę mieć okazje włożę inną kartę.
10-05-2017
19:38
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-05-2017
19:38
WiFi Samsung J3 2016
@marta84 Konto już masz, założone wystarczy, wpisać e-mail i hasło to zajmuje tylko kilka sekund.
10-05-2017
19:58
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-05-2017
19:58
WiFi Samsung J3 2016
Wygląda na to, że po przywróceniu działa telefon.Z czasem okaże się co z Wifi
10-05-2017
20:00
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-05-2017
20:00
WiFi Samsung J3 2016
@marta84 Sprawdź proszę, czy któryś z powyższych wpisów jest odpowiedzią na Twój temat. Jeżeli tak, oznacz go proszę jako rozwiązanie. Dzięki temu inni użytkownicy będą mogli szybko znaleźć interesującą ich odpowiedź.
10-05-2017
20:19
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-05-2017
20:19
WiFi Samsung J3 2016
@marta84 Jeżeli problem powróci, pisz, śmiało postaramy się tobie pomóc.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »