Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

VoLTE, WifiCalling, IP8+


Poziom 6, Poszukiwacz
  • 2
  • 0
  • 0

VoLTE, WifiCalling, IP8+

Hej, wygląda na to że na moim IP8+ nie mogę włączyć ani VoLTE ani WifiCalling.
Kontaktowałem się z BOK i technik powiedział, że, rzekomo, po jego stronie usługi są włączone.
Tymczasem w wypadku WifiCalling przy próbie włączenia dostaję informację o tym żeby skontaktować się z Operatorem, natomiast VoLTE nie mogę włączyć (kręci się kółeczko jakby próbowało pobrać jakieś informacje z sieci ale nie nic się nie dzieje). Numer przeniosłem do sieci w połowie tego tygodnia do oferty na kartę.
Porady?
3 ODPOW. 3
Anonim

Nie dotyczy

VoLTE, WifiCalling, IP8+

Masz tu stronę o tym  https://www.orange.pl/view/wificalling


Poziom 6, Poszukiwacz
  • 2
  • 0
  • 0

VoLTE, WifiCalling, IP8+

Czytałem tę stronę jak i informacje dotyczące VoLTE. Nie mam żadnych usług wykluczających ich użycie i mam urządzenie które wspiera obie te usługi.
To nie jest nietypowy problem w Orange, widział tematy na forum z tym problemem - zawsze któryś z techników na forum coś robił że jednak to zaczynało działać 🙂

Poziom 40, Guru *****
  • 31532
  • 30421
  • 1335

VoLTE, WifiCalling, IP8+

Złóż zgłoszenie techniczne.