- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam posiadam Samsunga galaxy s7 telefon posiada malutkie pęknięcie na ekranie i tyle urządzenia..
Nie przeszkadzało mi to do tej pory ale wczoraj przestał działać mi ekran (cały czarny) reszta urządzenia działa.
Gdy chciałem oddać telefon na gwarancje z tytułu niedziałającego wyświetlacza i braku podświetlenia pod przyciskiem powrotu dostałem informacje że salon nie przyjmie telefonu gdyż ma on pęknietą szybkę.
Dodam że ekran był pare miesięcy temu wymieniany w orange.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Salon ma kompetencje do oceny. Nie zawsze musi przyjąć, jeżeli widzi wadę, przez którą mogła powstać usterka. Wtedy może nie przyjąć telefonu. Z gwarancji możesz też skorzystać w salonie producenta, jednakże może Ci powiedzieć to samo co salon.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Salon ma kompetencje do oceny. Nie zawsze musi przyjąć, jeżeli widzi wadę, przez którą mogła powstać usterka. Wtedy może nie przyjąć telefonu. Z gwarancji możesz też skorzystać w salonie producenta, jednakże może Ci powiedzieć to samo co salon.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Salon nie chce przyjąć telefonu na gwarancje
@Inten Czy powyższa odpowiedź wyjaśniła sytuację? Jeśli tak to rozważ, czy nie oznaczyć jej jako rozwiązanie. To pozwoli innym szybko trafić na tę informację.