- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
Mam problem który występuje już drugi raz. Mianowicie po włożeniu karty sim, włączeniu transferu danych obok schodków które pokazują zasięg nie pojawia się żadna litera (h,e, lte, cokolwiek). Ten sam problem miałem w starszym telefonie. Poprzednim razem pomogło pójścię do salonu orange, przekraczająć próg nagle się zaświeciło na ekranie H.
Model telefonu to Sony Xperia Z3.
Pozdrawiam i proszę o pomoc. 🙂
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@DominikWowra ustaw sobie ręcznie ustawienia Internetu, tak jak poniżej:
Nazwa: Internet
APN: Internet
Proxy: Nie ustawiono
Port: Nie ustawiono
Nazwa użytkownika: internet
Hasło: intermet
Serwer: Nie ustawiono
MMSC: Nie ustawiono
Port MMS: Nie ustawiono
MCC: 260
MNC: 03
Typ uwierzytelniania: Nie ustawiono
Typ APN: default
Protokół APN: IPv4 (sprawdź tez IPv6 lub jeśłi masz możliwość to wybierz IPv4/IPv6)
Nośnik: Nie ustawiono
Powinno pomóc, pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
TRANSFER DANYCH
Cześć,
Czy skonfigurowałeś połączenie z internetem?
Wszelkie konfiguracje znajdziesz na stronie http://ustaw.orange.pl/.
Tutaj link do twojego modelu: http://ustaw.orange.pl/listservices.aspx?handsetid=1816
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
TRANSFER DANYCH
Wykonałem wszystko co było w instrukcji, niestety dalej nic się nie pojawiło 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
TRANSFER DANYCH
A próbowałeś ręcznie dodać punkt APN o danych jakie Orange sobie życzy?
Czasem autokonfiguracja nie kończy się poprawnie i albo są błędne dane, albo w ogóle ich nie ma.
W razie czego dane jakie ja mam to:
Nazwa - Orange PL
APN - internet
nazwa użytkownika - internet
hasło - internet
Typ APN - default,supl
Do znalezienia też w internecie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
TRANSFER DANYCH
2. Czy masz włączona transmisję danych po sieci komórkowej?
3. Czy telefon nie pracuje przypadkiem w trybie tylko 2g lub preferowane 2g?
4. Czy próbowałeś sprawdzać czy w telefonie działa poprawnie inna karta lub czy karta poprawnie działa w innym telefonie? Możesz mieć np. Blokadę pol. Internetowych
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
TRANSFER DANYCH
nie potrafię zmienić nazwy, euinternet, tak jest nazwane. Zmieniłem resztę i dalej nic nie pomogło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
TRANSFER DANYCH
Jeżeli o to chodzi to jestem połączony do Orange 3G, transmisja danych po sieci komórkowej jest włączona cały czas. Co do 3 punktu to nie mam pojęcia gdzie to sprawdzić. Ale wątpie że pracuje w 2g. Muszę się namęczyć wyjąć kartę sim, jak sprawdzę to odpiszę co i jak.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
TRANSFER DANYCH
niestety żaden domownik nie posiada karty sim tak małej jak ja.:(
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@DominikWowra ustaw sobie ręcznie ustawienia Internetu, tak jak poniżej:
Nazwa: Internet
APN: Internet
Proxy: Nie ustawiono
Port: Nie ustawiono
Nazwa użytkownika: internet
Hasło: intermet
Serwer: Nie ustawiono
MMSC: Nie ustawiono
Port MMS: Nie ustawiono
MCC: 260
MNC: 03
Typ uwierzytelniania: Nie ustawiono
Typ APN: default
Protokół APN: IPv4 (sprawdź tez IPv6 lub jeśłi masz możliwość to wybierz IPv4/IPv6)
Nośnik: Nie ustawiono
Powinno pomóc, pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
TRANSFER DANYCH
Przepraszam że zabrałem kilku osobą cenny w tych czasach czas. Ale rozwiązałem problem przed sekundą. Mianowicie kliknąłem "więcej" i na samym dole miałem "ustawienia internetu" ale zawsze jak chciałem naprawić problem wyłączałem wi;fi. a żeby pobrać te ustawienia potrzebne było połączenie z siecią. Po pobraniu wszedłem jeszcze raz w punkty dostępu i tym razem wszystko było skonfigurowane. I wreszcie moge działać w terenie :D. Bardzo dziękuje wszystkim za pomoc. Pozdrawiam 🙂
- « Poprzedni
- Następny »