Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange neva 80


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

Orange neva 80

Przed zmianą była duskusja na temat tego telefonu. Gdzieś  znikła. Ponawiam : jest problem ciągle gubi sieć. Był dwa razy w serwisie . Może ktoś ma jakieś sugestie w tym temacie.

6 ODPOW. 6

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6088
  • 109

Orange neva 80

Z tego, co kojarzę producentem jest ZTE. Oddawałeś na gwarancję w salonie Orange? Otrzymałeś z powrotem z jaką informacją zwrotną? Dwa razy nie wykryto problemu czy zdaniem serwisu został naprawiony?

http://www.orange.pl/portal/map/map/faq_category?substart=1&faq=3644646&cat=3644209&cat2=3644551

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

Orange neva 80

Był dwa razy w serwisie. Jest troche lepiej ale w dalszym ciągu ma te same objawy- tzn. gubi sieć. Czekam na taki sam telefon od znajomego. Zobaczę czy będzie miał takie same problemy. Po tym podejmę decyzję.


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6088
  • 109

Orange neva 80

A zwróciłeś może uwagę czy problem występuje także, gdy telefon leży w jednym miejscu? Jeśli na przykład gniazdo na kartę SIM jest za luźne i pod wpływem ruchu karta SIM się przesuwa to może powodować gubienie łączności z siecią... To rzadko spotykany problem, ale może warto sprawdzić?

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 45
  • 50
  • 0

Orange neva 80

tak zrób jak artur napisał, mam również taki sam jak twój i nie mam większego problemu, działa bez zarzutu.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

Orange neva 80

Ja mam tylko problem u mnie w domu. Np. Andrychów oraz inne miejsca są ok. Lecz w domu nie ma problemu Samsung A5, Lumia 735,640 ? Trochę  dziwne .

Anonim

Nie dotyczy

Orange neva 80

A próbowałeś się przełączyć w ustawieniach sieci na tryb 3G lub 2G. Może Twój telefon cały czas przeskakuje z 2G na 3G lub LTE??? Włącz jeden tryb sieci i wtedy sprawdź. To najczęstsza przyczyna ów problemów.