Pytanie nt. gwarancji

ROZWIĄZANE

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Pytanie nt. gwarancji

Witam, posiadam Samsunga galaxy s8+. Oczywiście z brandem Orange. Czy jeżeli zdebranduje telefon będzie on nadal posiadał gwarancję?
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Pytanie nt. gwarancji

@MroowkeSamodzielnie grzebanie w sofcie tracisz gwarancje każdy autoryzowany serwis ma możliwość sprawdzenia co było robione. Wiec lepiej udaj się do serwisu to mogą ci wgrać soft bez brandu.  

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3

Poziom 45, Pionier Misji
  • 33092
  • 40645
  • 1403

Pytanie nt. gwarancji

Tu raczej pytanie do gwaranta czy do Samsunga.

Zależy poza tym jak to robisz. Wg info ze strony http://www.samsung.com/pl/warranty/warrantyInformation/MAINTENANCE/#none
różnie można to interpretować.
Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Pytanie nt. gwarancji

@MroowkeSamodzielnie grzebanie w sofcie tracisz gwarancje każdy autoryzowany serwis ma możliwość sprawdzenia co było robione. Wiec lepiej udaj się do serwisu to mogą ci wgrać soft bez brandu.  

Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Pytanie nt. gwarancji

Z tą utratą Gwarancji to różnie bywa, raz sprawdzają czy tam kto w sofcie grzebał a raz nie, ślad po wgrywaniu innego softu zostaje, więc trzeba się liczyć z ryzykiem utraty gwarancji, tak na koniec, jak przy wgrywaniu softu telefon zdechnie, będzie problem, telefon nie tani, ja bym nie ryzykował, do Serwisu jak nie chcesz Brandu .