Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Pytanie nt. gwarancji

ROZWIĄZANE

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Pytanie nt. gwarancji

Witam, posiadam Samsunga galaxy s8+. Oczywiście z brandem Orange. Czy jeżeli zdebranduje telefon będzie on nadal posiadał gwarancję?
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Pytanie nt. gwarancji

@MroowkeSamodzielnie grzebanie w sofcie tracisz gwarancje każdy autoryzowany serwis ma możliwość sprawdzenia co było robione. Wiec lepiej udaj się do serwisu to mogą ci wgrać soft bez brandu.  

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

Pytanie nt. gwarancji

Tu raczej pytanie do gwaranta czy do Samsunga.

Zależy poza tym jak to robisz. Wg info ze strony http://www.samsung.com/pl/warranty/warrantyInformation/MAINTENANCE/#none
różnie można to interpretować.
Anonim

Nie dotyczy

Pytanie nt. gwarancji

@MroowkeSamodzielnie grzebanie w sofcie tracisz gwarancje każdy autoryzowany serwis ma możliwość sprawdzenia co było robione. Wiec lepiej udaj się do serwisu to mogą ci wgrać soft bez brandu.  

Anonim

Nie dotyczy

Pytanie nt. gwarancji

Z tą utratą Gwarancji to różnie bywa, raz sprawdzają czy tam kto w sofcie grzebał a raz nie, ślad po wgrywaniu innego softu zostaje, więc trzeba się liczyć z ryzykiem utraty gwarancji, tak na koniec, jak przy wgrywaniu softu telefon zdechnie, będzie problem, telefon nie tani, ja bym nie ryzykował, do Serwisu jak nie chcesz Brandu .