- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wysyłaniem MMS-ów
Przed chwilą otrzymałam MMS-a wysłanego przez moją koleżankę wczoraj wieczorem.
Problem w tym, że nie mogę go obejrzeć. Napisali, że w tym celu mam się zalogować
do http://orange.pl/mms. Zrobiłam to i na smartfonie i na laptopie. To jest ten NOWY
Mój Orange. Nie widzę tam jednak miejsca, w którym mogłabym odczytać MMSa.
Gdzie go szukać?
Co ciekawe, ten MMS przyszedł z komórki, na którą dzisiaj rano chciałam wysłać
jednego z MMSów i wtedy otrzymałam komunikat:
"MMS nie został wysłany, gdyż adresat wiadomości nie ma aktywnej usługi SMS z Internetu. Jeśli adresat wiadomości posiada telefon w sieci Orange i chcesz wysyłać do niego bezpłatne wiadomości SMS/MMS, to poproś go o aktywację usługi. W tym celu musi on wysłać ze swojego telefonu SMSa o treści TAK na numer 102 (koszt jak za zwykły SMS)"
Może chociaż dojdzie ten wysłany dzisiaj rano na drugą z jej komórek.
Pozdrawiam
Ewa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wysyłaniem MMS-ów
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wysyłaniem MMS-ów
Niestety, żadnego MultiBoxa nie widzę. Ani na stronie, ani w żadnym z rozwijanych menu.
Pozdrawiam
Ewa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wysyłaniem MMS-ów
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wysyłaniem MMS-ów
Podany adres prowadzi do logowania i nic więcej. Natomiast uwaga o konieczności
zalogowania się także po staremu była kluczowa. Udało się, MMS obejrzałam.
Nie wiem jednak co się stanie gdy stary sposób zlikwidują.
Mam ponadto pytanie czy przysyłane MMS zawsze lądują na tej stronie, czy zależy
to od nadawcy ?
MMS, który wysłałam do siebie ze strony Orange, nie wymagał wchodzenia gdziekolwiek,
obrazek jest widoczny w smartfonie, po kliknięciu na "rozwiń wiadomość".
Pozostał zatem problem wysyłania MMSów. Jestem bardzo ciekawa czy koleżanka
otrzyma(ła) ode mnie MMS wysłany ze strony Orange. Jeśli nie, to będzie znaczyło,
że u niej jest coś nie tak z ustawieniami i problem może być u niej, a nie (tylko) u mnie
z wysyłaniem. Na razie wysłany przeze mnie MMS do siebie nie przyszedł i nie wiem
czy w ogóle można wysyłać do siebie. Czy ktoś próbował i działało?
Dziękuję i pozdrawiam
Ewa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wysyłaniem MMS-ów
Co do wysyłki mms - u mnie (inny model telefon i inny system operacyjny) wszystko działa. Lumie niestety są problematyczne. Jeszcze bym rozważył reset do ustawień fabrycznych (ale tu wypadałoby zrobić kopię zapasową i wszystko ustawiać na nowo), więc nie wiem czy chcesz się podjąć takiego dosyć ciężkiego wyzwania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wysyłaniem MMS-ów
Właśnie dzwoniła koleżanka i mój MMS (wysłany ze smartfona) doszedł na obie jej komórki.
Ten wysłany ze strony Orange też doszedł, ale teraz to już mniej ważne.
Mój MMS może oglądać na komórce, nie musi wchodzić na żadną stronę.
Ciekawe od czego to zależy.
Jeszcze raz dziękuję za zainteresowanie i pomoc
Ewa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wysyłaniem MMS-ów
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wysyłaniem MMS-ów
@Ewa1606Z tego co wiem to twój telefon jest w DUAL czyli masz dwa gniazda karty SIM to w którym masz gnieździe 1 czy 2 ? https://support.microsoft.com/pl-pl/help/13391/lumia-problem-with-sending-or-receiving-multimedia-me...